niedziela, 22 marca 2015

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Katedra Hope z Dallas, Papież Franciszek, Ewangelicki kościół ...


J 12, 20-33 Ziarno, które wpadłszy w ziemię obumrze, przynosi plon obfity Słowa Ewangelii według świętego Jana Wśród tych, którzy przybyli, aby oddać pokłon Bogu w czasie święta, byli też niektórzy Grecy. Oni więc przystąpili do Filipa, pochodzącego z Betsaidy Galilejskiej, i prosili go, mówiąc: «Panie, chcemy ujrzeć Jezusa». Filip poszedł i powiedział Andrzejowi. Z kolei Andrzej i Filip poszli i powiedzieli Jezusowi. A Jezus dał im taką odpowiedź: «Nadeszła godzina, aby został uwielbiony Syn Człowieczy. Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto miłuje swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał Mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli ktoś Mi służy, uczci go mój Ojciec. Teraz dusza moja doznała lęku i cóż mam powiedzieć? Ojcze, wybaw Mnie od tej godziny. Nie, właśnie dlatego przyszedłem na tę godzinę. Ojcze, uwielbij imię Twoje». Wtem rozległ się głos z nieba: «I uwielbiłem i znowu uwielbię». Tłum stojący usłyszał to i mówił: «Zagrzmiało!» Inni mówili: «Anioł przemówił do Niego». Na to rzekł Jezus: «Głos ten rozległ się nie ze względu na Mnie, ale ze względu na was. Teraz odbywa się sąd nad tym światem. Teraz władca tego świata zostanie precz wyrzucony. A Ja, gdy zostanę nad ziemię wywyższony, przyciągnę wszystkich do siebie». To powiedział zaznaczając, jaką śmiercią miał umrzeć. Oto słowo Pańskie.



5. niedziela Pasyjna - Judica



Katedra Hope z Dallas msza dzisiejsza i spotkanie środowe




Liturgia kościoła Metropolitan Community Church z Palm Beaches, Floryda.



Liturgia kościoła Metropolitan Community Church



Liturgia kościoła Metropolitan Community Church z Dallas



Metropolitan Community Church SunCoast Cathedral w Venice, Floryda



Spirit of Hope Metropolitan Community Church Kansas



Metropolitan Community Church z Coachella Valley



Kościół Middle Church




Hillsong Church



Anioł Pański



Codzienna radość życia Joyce Meyer



Kościół Hour of Power:



Vlog ks. Strzelczyka - O niespełnionych oczekiwaniach



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz