środa, 25 marca 2015

Ploty: Michał Kwiatkowski, Anderson Cooper, Andy Cohen, Angelina Jolie, Michał Witkowski, Michał Piróg ...


Michał Kwiatkowski, wokalista, który kilkanaście lat temu wyjechał do Francji i tam zrobił karierę, a także się wyoutował, opowiada w najnowszym numerze „Repliki” o swej nowej płycie „Chopin etc.”, o „niegrzecznej” stronie swej osobowości, o szukaniu chłopaka i o swej piosence „Looking for a boy”, a także o coming oucie, o sytuacji LGBT we Francji i o swym słynnym bracie – Dawidzie Kwiatkowskim.

Fragmenty wywiadu: „- Jak sądzisz, na ile to właśnie życie we Francji od kilkunastu lat nauczyło cię otwartości w tej kwestii?
- To jest ciężkie pytanie, bo korci mnie, by odpowiedzieć: jestem otwarty z natury, taką mam osobowość, a moje polskie otoczenie – rodzina, znajomi - nie jest homofobiczne. No, ale wiem, że Francja musiała też na mnie wpłynąć. W Polsce wyczuwam pewną ostrożność w mówieniu o sobie wśród niektórych moich znajomych gejów, taką jakby „woalkę” mają. Na przykład taka sytuacja: rozmowa towarzyska, kilka osób, wśród nich jeden facet, którego pierwszy raz widzę. Opowiada coś o swojej żonie, za chwilę mnie coś przychodzi do głowy i opowiadam o moim byłym chłopaku. Znajomi potem mówili mi, że zachowywałem się bardzo naturalnie jak na spotkanie z dopiero co poznanym człowiekiem. No, ale przecież on o swojej żonie mówił, a też widział mnie pierwszy raz.
Powtarzam ciągle, że orientacja seksualna jest jak kolor oczu. Moje są brązowe i tyle. Nie wybierałem tego koloru, nie „pracowałem” na ten kolor. Ani się go nie wstydzę, ani nie jestem z niego dumny. Nie chcę za ten kolor ani nagród, ani kar. (…) W Polsce ujawnienie homoseksualnej orientacji jest ciągle sensacją, dlatego chcę o tym mówić, może się komuś zapali światełko, może zmieni podejście. (…)”

O bracie Dawidzie Kwiatkowskim:
„Jeszcze kilka lat temu, gdy przyjeżdżał do mnie na wakacje, to był z niego taki trochę młodzik, wiesz. Teraz jakoś wydoroślał. Stał się moim przyjacielem, któremu kiedyś zmieniałem pieluchy (śmiech).
Gdy jestem w Polsce, to dużo czasu spędzam z nim i z jego znajomymi, czyli z młodzieżą. Mam wrażenie, że to młode pokolenie – a przynajmniej ci, których poznałem - traktują homoseksualizm naturalnie. Ani razu nie zobaczyłem choćby dziwnego spojrzenia, gdy opowiadałem coś np. o moim byłym facecie.”

O sytuacji LGBT we Francji:
„- Mamy już małżeństwa jednopłciowe, ale homofobia nie zniknęła. Działam w organizacji Le Refuge, która pomaga młodym osobom LGBT wyrzuconym z domów po coming oucie. Jest ich niestety dużo! To bardzo młodzi ludzie, głównie 16-, 18-letni. Le Refuge daje im schronienie, pomaga w znalezieniu mieszkania, źródeł utrzymania. Mam z nimi spotkania, daję koncerty, z których dochód przeznaczamy na pomoc im. (…)
- A po Paryżu chodzisz z chłopakiem za rękę?
Tak. Nie zawsze, bo nie zawsze mam chłopaka (śmiech), ale tak. Widuję też dużo par homoseksualnych idących za rękę.”

Cały wywiad Mariusza Kurca z Michałem Kwiatkowskim – do przeczytania w najnowszej „Replice”, dostępnej w prenumeracie.

To był wielki ten miesiąc dla Jima Parsonsa, który dostał swoją gwiazdę na Hollywood bulwar w tym samym dniu, jego figurę odsłonięto w pobliskim muzeum figur woskowych Madame Tussauds. Wczoraj skończył 42 latach.

Zwycięzca czterokrotnie Emmy za Teorię wielkiego podrywu, też zagrał jego głos w filmie DreamWorksa "Home", 5 maja wystąpi na Broadwayu, w przestawieniu zagra Boga.



Anderson Cooper gościł w programie Andy Cohen



„Przez raka straciłam mamę, babcię i ciocię. Chciałam, by kobiety dowiedziały się o takim ryzyku i obiecałam, że będę się dzieliła przydatnymi informacjami, jeżeli takie się pojawią. Również tymi o prewencyjnym usunięciu jajników i jajowodów” - napisała w felietonie opublikowanym w „New York Timesie” . Aktorka poinformowała właśnie, że przeszła ten ostatni zabieg, bo jej ostatnie badanie wskazała na to, że ryzyko tego typu raka się zwiększyło - TVN24.



W obliczu konfliktu na Ukrainie premier Kopacz zarządziła mobilizację rezerwistów.Ta wiadomość na początku zszokowała Michała Witkowskiego, jednak po chwili namysłu zadeklarował, że wstąpi w wojskowe szeregi, jeśli zajdzie taka konieczność.



Odcinek "You Can Dance". Zobacz, jak Michał Piróg wyciska energię z pięknej tancerki w Gdańsku. Aby zmotywować i zagrzać jedną z uczestniczek do walki, Michał postanowił nie tylko stanąć obok uczestniczki na scenie, ale też wykonać improwizowany duet z nią.



Brytyjski premier David Cameron powiedział dla BBC News, że nie będzie starać się o trzecią kadencję, jeśli wygra wybory powszechne, za kilka tygodni. Powiedział jednak, że będzie nadal premierem drugą kadencję, jeśli on będzie ponownie wybrany w maju, plus kamery BBC obserwuje jak gotuje, kibicuje synowi podczas grania w piłkę.



"Miłość, a nie wojna" była wiadomość dla spotkania w Berlinie kanclerz Niemiec Angelą Merkel i premierem Grecji Alexis Tsipras. Pary niecko-greckie, wzięli udział w proteście pocałunków, pary dwóch narodowe i przyjaciele pocałowali i przytulali chcą pokoju i miłości. Widać na wideo jedna para "dwie kobiety".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz