poniedziałek, 30 marca 2015

Odlotowy ogród: Ogród zupełnie bez trawy? z parą gejów



Marcin i Adrian zakochali się w sobie, a chwilę później Marcin, który jest marynarzem wypłynął w długi rejs. Po powrocie zdecydowali, że dla dobra ich relacji Marcin zmieni zawód. A Adrian w podzięce za to poświęcenie zmieni ich ogród, z pomocą Dominika. Jest tylko jeden kłopot, gdyż Marcin jest alergikiem i w ogrodzie nie może być traw. Czy w trzy dni uda się zmienić prostokątną działkę w piękną portową marinę? Dominik lubi takie wyzwania.

Do pomocy chłopaki mają przyjaciółkę Manię i tatę Marcina, który wypowiada się w programie: “Czuję się dobrze u nich w domu. Mają dobra relację, więc jest w porządku. Próbuję im pomóc zasiedlić się, że tak powiem. O całej sytuacji dowiedziałem się dopiero w tym roku oficjalnie. Parę miesięcy temu. Mania mnie trochę zmyliła. (...) Myślę, że on myślał, że ja po prostu tego nie zaakceptuję i dla niego było trudniej. Papież Franciszek powiedział, "a kim ja jestem żebym ich sądził" i ja tak samo pomyślałem, nie? Między nami jest miłość taka sama, jak była kiedyś. On jest tak samo moim synem, to nie zmienia nic. Oczywiście, wolałbym, żeby było to inaczej. Ale jeżelibym nie pogodził się, to bym nie miał syna, a ja nie chciałem takiej sytuacji" "Brawa dla taty" - komentuje Dominik z TVN. (Replika) Emisja online na Player TVN.

zwiastun


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz