niedziela, 8 marca 2015

Na dzień kobiet piosenka Helen Reddy - I Am Woman


Helen Reddy - I Am Woman

Jestem kobietą, słuchaj mojego grzmienia
W ilości za dużej, by je zignorować
I wiem zbyt wiele, by wrócić i udawać
Bo słyszałam to wszystko już wcześniej
I leżałam tam na podłodze
Nikt już nigdy więcej nie przytrzyma mnie w dole

Och, tak, jestem mądra
Ale to mądrość zrodzona z bólu
I tak, zapłaciłam cenę
Ale spójrz jak dużo zyskałam!
Jeśli muszę, mogę wszystko
Jestem silna.
Jestem niezwyciężona.
Jestem kobietą.

Możesz mnie zagiąć, ale nigdy złamać
Bo to służy tylko do uczynienia mnie
bardziej zdeterminowaną do osiągnięcia mojego celu
I wrócę jeszcze silniejsza
Już nigdy więcej jako nowicjuszka
Bo umocniłam to przekonanie w mojej duszy

Och, tak, jestem mądra
Ale to mądrość zrodzona z bólu
I tak, zapłaciłam cenę
Ale spójrz jak dużo zyskałam!
Jeśli muszę, mogę wszystko
Jestem silna.
Jestem niezwyciężona.
Jestem kobietą.

Jestem kobietą, spójrz jak się rozwijam
Patrz jak stoję z tobą twarzą w twarz
Jak rozwijam swoje kochające ręce tuż nad ziemią
Ale wciąż jestem embrionem
Z długą drogą do przejścia
Dopóki nie sprawię, że moi bracia zrozumieją

Och, tak, jestem mądra
Ale to mądrość zrodzona z bólu
I tak, zapłaciłam cenę
Ale spójrz jak dużo zyskałam!
Jeśli muszę, mogę wszystko
Jestem silna.
Jestem niezwyciężona.
Jestem kobietą.

Och, tak, jestem kobietą
Jestem niezwyciężona.
Jestem silna.
Jestem kobietą.
Niezwyciężoną.
Silną.
Kobietą.
(tłumaczenie tekstowo.pl)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz