czwartek, 19 lutego 2015

News: Anna Grodzka, New Ways Ministry, Being Indian, Papież Franciszek, niesprawność, nowa lewica ...


Środa, 11 lutego. W odpowiedzi na raport Senatu USA dotyczący stosowania tortur przez CIA, Parlament Europejski przyjął dziś rezolucję, wzywającą rządy państw członkowskich do tego, by przeprowadziły niezależne i skuteczne dochodzenia w sprawie łamania praw człowieka.

Anna Grodzka, kandydatka Partii Zieloni na prezydenta RP, powiedziała: „Mam nadzieję, że polskie władze poważnie potraktują apel Parlamentu Europejskiego, tym bardziej, że organizacje praw człowieka wskazują na różne uchybienia, takie jak przewlekłość polskiego śledztwa czy nieuzasadnione odmawianie pokrzywdzonym dostępu do akt. Raport Senatu USA pokazuje, że można wnikliwie i rzetelnie wyjaśnić tę sprawę. Polska nie może być bantustanem, dlatego jeśli zostanę wybrana na urząd prezydenta, obiecuję, że zwolnię z tajemnicy państwowej wszystkich kluczowych świadków w tej sprawie”. (Polska Fail)

- Dostarczanie Ukraińcom karabinów po to, żeby ci ludzie ginęli, byłoby niemoralne. A dla Putina byłby to pretekst, by wysłać "zielone ludziki" np. na Litwę - mówi posłanka Anna Grodzka z Partii Zieloni, kandydatka na prezydenta.

 - Szanuję swoją godność i godność osób, które reprezentuję. Posłanka Pawłowicz mówiła o mnie ohydne rzeczy, ale gdybym weszła z nią w pyskówkę, zrobiłabym coś poniżej mojego poziomu. Ja działam inaczej: pojechałam do Mińska Mazowieckiego, tam, gdzie wystąpiła posłanka Pawłowicz. Zaprosiłam i ją, i wyborców na spotkanie. Pawłowicz nie przyszła, ale taka prawicowa młodzież - tak. Zapytałam, kto chciałby prezentować poglądy posłanki Pawłowicz, zgłosił się jeden chłopak. Następnego dnia napisał mi maila, że nie podziela moich poglądów, ale wiele się nauczył i dziękuje mi za rozmowę. To jest dialog - Gazeta Wyborcza.

Zróbmy ćwiczenie z wyobraźni: spróbujmy oczami duszy zobaczyć Polskę, w której sprawnie działa system umożliwiający osobom niepełnosprawnym życie samodzielne i niezależne na tyle, na ile to możliwe. W której niepełnosprawność w rodzinie nie oznacza finansowej katastrofy i końca kariery jednego z opiekunów. W której działają prawdziwie integracyjna edukacja i otwarty rynek pracy, a wysiłki państwa skupiają się na tym, by osobom niepełnosprawnym umożliwić normalne życie, zamiast izolować je od reszty społeczeństwa - Anna Grodzka Na Temat.pl.

Grupa LGBT katolicka New Ways Ministry 50 osób LGBT katolików w Watykanie byli na audiencji z papieżem na Placu Świętego Piotra w środę.

Siostra Jeannine Gramick, która prowadziła pielgrzymkę do Watykanu, jest współtwórczyni New Ways Ministry. Ona powiedziała: "To jest znak wielki ruch, to ze względu na efekt Franciszka".

Wiele hallo po papież zaprosił "gejów", ale dla mnie to iluzja. Po nie pierwszy raz byli osoby LGBT jako prywatni. Watykański Prałat odczytał tylko listę różnych grup pielgrzymów w obecności papieża, nazywając grupę LGBT jako "grupę świeckich towarzyszy siostry Jeannine Gramick", ale nie określił, że to grupa LGBT.

Czy papież spotkał się, i była rozmowa nie to znaczy nie ma nic, wielkiego, siedzieli na placu i machali, to nie sukces dla mnie.

 Na koniec polecam artykuł Bena Brenkerta na The Advocate, dlaczego on odszedł z kościoła katolickiego, był jezuitom, odszedł do innego kościoła. Nie mógł wytrzymać tej nienawiści kościelnej.



Pinksixty News wiadomości LGBT



W jednym ze swoich najnowszych filmów Being Indian pyta ludzi uczestniczących w tegorocznej paradzie równości która odbyła się w Bombaju, aby podzielić się słowa mądrości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz