czwartek, 15 stycznia 2015

News: Austria, Vanessa Collier, Derrence Waszyngton, Jesteś nikim, Josh Sanders, Naomi Campbell, Robert Biedroń, Alan Turing ...


Austriacki Trybunał Konstytucyjny orzekł w środę, że pary homoseksualne mają takie samo prawo do adopcji dzieci, jak pary heteroseksualne. Do końca roku mają zostać zmienione stosowne przepisy prawne - onet.pl.

Pastor przerwał pogrzeb, bo zmarła była lesbijką. Rodzina wzięła trumnę i wyszła z kościoła. Duchowny z kościoła New Hope Ministries w Lakewood (Kolorado) odmówił kontynuacji pogrzebu, bo zobaczył zdjęcia, na których zmarła Vanessa Collier całuje swoją partnerkę. Decyzja pastora oburzyła mieszkańców miasta. We wtorek kilkadziesiąt osób protestowało pod siedzibą organizacji - Gazeta Wyborcza.

Decyzja pastora wywołała oburzenie wśród mieszkańców miasta. We wtorek przed kościołem zebrało się kilkadziesiąt osób. "Żądamy przeprosin!", "Wstyd dla pastora Raya!" - skandowali. Na transparentach można było przeczytać: "Nie znajdziesz w New Hope Jezusa, ale znajdziesz w nim hipokryzję" oraz "Poniżenie po śmierci".

Gdy aktor Derrence Waszyngton ożenił założycielem Gawker Nick'iem Denton'em, w maju, Amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej. Opowiadają jak poznali się, chcą mieć własną rodzinę. Opowieść na Out Magazine.

Jesteś nikim (...) Tak – z HIV się żyje i to to całkiem normalnie. Michał, choć już nie jesteśmy razem, prowadzi bardzo szczęśliwe życie. Rzucił palenie, odstawił alkohol, chodzi na siłownie i wygląda lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Pewnie będzie żył dłużej niż ja. 
Tak – system się na pewno poprawił. Teraz na wyniki testów nie czeka się tygodniami, można je zrobić szybko i sprawnie i zazwyczaj niewiele to kosztuje. Zastanawiam się tylko czy w Poznaniu nadal oddział znajduje się w tej mrocznej piwnicy na odludziu.

Nie – dla seksu bez zabezpieczenia. To wasze własne ryzyko, wiem o tym, ale później będziecie przeżywać sceny jak z horroru. Nie warto.

Nie – dla braku rozwiązań prawnych dla par jednopłciowych. Nie chcę czaić się za choinką podczas pogrzebu mojego chłopaka. Nie chcę, żeby rodzina mogła orzec, że byłem dla niego „nikim”, a on sam był „normalny”.

Nie chcę stać na zewnątrz, gdy w gabinecie zapadają decyzję o zasadach terapii mojego chorego mężczyzny. Mam prawo go wesprzeć, zadać dodatkowe pytania, też otrzymać wsparcie.

Obudźcie się, najwyższy czas. Chyba, że chcecie przeżyć parę fragmentów mojego życia. Zapraszam, chętnie oddam. (całość na Pride Magazyn)

Fot: Getty Imges
Supermodelka Naomi Campbell, zapytana dlaczego wspiera lesbijki i gejów: "Czemu tu jestem? A jakim sposobem miałoby mnie tu nie być? Przecież ja bez gejów bym po prostu nie istniała!... Mój fryzjer, mój makijażysta, mój stylista, mój projektant, mój manikiurzysta... Mam na zawsze dług u gejów! Z nimi dorastałam, wśród nich jestem całe życie. To jest moja rodzina. A jeśli chodzi o świat mody, to jestem za tym, by on był bardziej różnorodny. Kibicuję modelom i modelkom transpłciowym. Lea T., Carmen Carrera - przesyłam buziaki! Moda i kultura LGBT są nierozerwalne". (Replika)

„Obsceniczne praktyki partnera Biedronia” to tytuł tekstu opublikowanego przez „Gazetę Polską Codziennie” w miniony wtorek. Artykuł poświęcony jest osobie Krzysztofa Śmiszka. Podstawą dla jego powstania było dochodzenie „informatora” gazety, któremu udało się odnaleźć profil Śmiszka na serwisie randkowym Gayromeo.com. Stamtąd właśnie dowiedział się o praktykach seksualnych partnera prezydenta, które zostały przez „Gazetę” opisane i miały być dowodem na to, że związek Śmiszka i Biedronia jest fikcją, a do tego oboje panowie cierpią na zaburzenia preferencji seksualnych.

Cóż możemy o tym powiedzieć? Zacznijmy od tego, że w samym artykule podkreśla się, iż konto użytkownika „wawaevil” może kontem Śmiszka wcale nie być, ponieważ informacja ta nie została potwierdzona. „Artykuł” (bo cóż on ma właściwie wspólnego z prawdziwym dziennikarstwem?) oparty jest więc na domniemaniach. Po drugie, jego jedynym celem jest oczernienie Roberta Biedronia oraz jego partnera w związku z ich nieheteronormatywną orientacją seksualną. „GPC” sięgnęło po żałosny chwyt i mamy szczerą nadzieję, że poniesie tego konsekwencje. Natomiast dziennikarze GPC, oczywiście poza publicznymi przeprosinami, powinni po prostu zapaść się pod ziemię ze wstydu - Pride Magazyn.

Ostatnich światków wydarzeń drugiej wojny światowej i pracy Alana Turingu, stworzył maszynę do łamania kodu Enigmy.


Pinksixty News wiadomości LGBT


Program "mój mąż nie jest gejem", zgarnął wiele krytyki i ataków działaczy mówią mówi bardzo negatywną wiadomość do osób LGBT dotyczących ich tożsamości, szczególnie młodzieży. Josh Sanders, pobożnym chrześcijanin, i działacz, zainicjował na Change.org petycję, aby anulować program, zebrał 100000 podpisów. Petycją nie udało się przekonać TLC usunąć program, Sanders gościł u Meredith Veira Show i rozmawiał z Veirą o terapii naprawczej szkodliwej i TLC jest lekkomyślny i wykorzystuje LGBT i problemy dla rozrywki.


Jeden z mężów gejów z TLC programu dla ABC News, że jego pociąg do mężczyzn jest jak jedzenia "Zbyt wiele pączków". On mówi "lubi jeść pączki na co dzień", ale, on "pragnie żyć zdrowym stylu życia", i uważa, że jego związek z żoną jest "zdrowy". Mi to przypomni jak każdy były gej, i osoba z urazami w życiu mówi tak, po wielu latach walki przyznają do winy że tak naprawdę źle czuli się, większość związków gej i kobieta czy mormonów i nie mormonów rozpada się.

Rozpada i tu jest wiele problemów, znam takie przykład że jeden wiele lat walczył kim jest, dziś jest wrakiem człowieka, nadużywa alkoholu, odrzucony przez rodzinę, była żona odebrała jemu wszystko, zakaz kontaktu dziećmi, próby samobójstwa. Nie podtrawi ułożyć życia, psychika jest jego zniszcozna. To też większość ma ten sam problem osoby w taki związkach i po terapii, duża część nie podtrawi wrócić do życia normalnego.

Homofobia szkodzi i to bardzo, ile jeszcze ofiar ma być, nienawiści, śmierci nas, wielu nas starszym do trudno pomóc, ale musimy walczyć o nowe pokolenie żeby nie cierpiało to co my.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz