poniedziałek, 5 stycznia 2015

"Jestem amerykańskim gejem. I popieram Izrael”


izrael.org.il: Spodziewam się w tym tygodniu ataków z dwóch obozów. Pierwszy, jak zwykle, to ludzie nienawidzący Izraela, którzy idą moim śladem w Internecie jak psy w rui. Drudzy to ludzie, którzy kochają Izrael, ale którzy uważają, że homoseksualizm jest największym grzechem w judaizmie. Oba obozy mogą nagle znaleźć wspólną sprawę i potępić całostronicowe ogłoszenie, jakie moja organizacja This World: The Values Network wspólnie z organizacją Stand With Us zamieściła w tym tygodniu w dzienniku „New York Times”.

Ogłoszenie przedstawia mojego bliskiego przyjaciela o imieniu Rennick, który pisze: „Nazywam się Rennick Remley. Jestem amerykańskim gejem. I popieram Izrael”.

W ogłoszeniu Rennick, bardzo młody człowiek, który odważnie zgodził się przemówić, mówi wprost: „Gdybym żył w Gazie lub państwach sąsiadujących z Izraelem, wsadziliby mnie do więzienia, okaleczyli lub zabili. Chociaż nie jestem Żydem, Izrael jest jedynym krajem na Bliskim Wschodzie, gdzie mogę żyć bez strachu. Mogę adoptować dzieci, służyć otwarcie w wojsku, działać na rzecz praw mojej społeczności i być akceptowany jako człowiek”.

Jestem dumny, że Izrael traktuje wszystkich gejów, mężczyzn i kobiety, z całkowitą równością, szacunkiem i prawami obywatelskimi. I ostro potępiam hipokrytów z lewicy, którzy popierają wrogów Izraela, takich jak Iran, mimo że brutalnie mordują mężczyzn i kobiety tylko dlatego, że są gejami.

Rennick ujmuje to najlepiej: “Dlatego też jestem zbulwersowany, że tak wielu ludzi w świecie zachodnim – włącznie z mediami, Hollywood i pseudo obrońcami praw człowieka – nie żądają odpowiedzialności od organizacji terrorystycznych, takich jak Hamas i rządy autokratyczne, jak Iran, za ich prześladowania społeczności LGBT. Czy zabrakło wam zwykłej przyzwoitości? Hamas nazywa homoseksualistów podludźmi, oskarżając ich o ‘ohydne praktyki’, które są karane śmiercią”.

Rennick ma rację. Palestyńscy geje są rutynowo torturowani, okaleczani i zabijani przez Hamas i jest wiele informacji o palestyńskich gejach, ryzykujących życie, by znaleźć schronienie w Izraelu.

Rennick kończy ogłoszenie, wskazując na liberalne elity Zachodu, które potępiają Izrael i popierają terrorystów takich jak Hamas: “Hańba wam. Pozwalacie im dosłownie mordować nas. Wasze błędne działania zapewniają, że ludzie LGBT na Bliskim Wschodzie będą nadal żyć w ukryciu i nieustannym zagrożeniu gwałtowną śmiercią.

Pora pociągnąć do odpowiedzialności ciemiężących dyktatorów i fanatyków religijnych za ich homofobię i przemoc wobec społeczności LGBT. Jako naród, który respektuje prawa i człowieczeństwo każdego obywatela, Izrael jest wzorem dla reszty regionu. Wystąpcie w obronie Izraela.

Nie trzeba być Żydem, by kochać jedyną demokrację na Bliskim Wschodzie. W Izraelu jestem wolny i mogę być sobą”.

Ja się tym zgadzam, nie wiem czy hipokryzja wielu rządów czy działaczy LGBT stoją w obronie Palestyny, kraj gdzie łamie prawa człowieka, LGBT zabija się, tysiące LGBT ucieka z Palestyny, nie mówić o prawa kobiet gdzie kobiety są zabijane w imię nie posłuszeństwa. Chce Palestyna demokratyczna to nie walczy z terroryzmem i przestrzega prawa człowieka.

Nie mówić że Egipt zachód popierał rewolucję w tym kraju, co dzieje się, jest jeszcze gorzej na pewno dla osób homoseksualny. Nie mówić Irak, upadek Husajna jest tam demokracja jeszcze gorzej powstał ISIS. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz