czwartek, 22 stycznia 2015

Dzień babci i dziadka wszystkiego najlepszego


"Droga Christine. Jestem rozczarowany Tobą jako moją córką. Masz rację, że mamy "wstyd wrodzinie" - tylko nie z tego powodu, co myślisz.

Skandalem jest nie to, że Chad jest gejem, tylko że za to wywaliłaś go z domu. Rodzic tak traktujący swoje dziecko - wydziedziczający je - to jest w tej sprawie "sprzeczne z naturą".

Jedyna inteligentna rzecz, którą powiedziałaś, to to, że "nie wychowałaś syna, żeby był gejem". Oczywiście, że nie. Taki się urodził - nie wybierał tego tak samo, jak nie wybrał tego, że jest leworęczny.

To Ty dokonałaś wyboru: zraniłaś go swoją ograniczoną, wsteczną postawą. A więc, skoro jesteśmy przy wydziedziczaniu dzieci - mówię Ci żegnaj. Mam teraz na głowie wychowanie cudownego (fabulous - zdaje się, że to słowo geje lubią szczególnie) wnuka i nie mam czasu na kontakty z taką s..., jaką mam za córkę.

Jak wróci Ci zdrowy rozsądek i uczucia, zadzwoń do nas -  Tata"  (Replika)




Dzisiaj Dzień dziadka, czas przypomnieć sobie rysunek Marka Raczkowskiego z zeszłego roku

 Wiele nie ma szczęście osoby LGBT babcie i dziadkowie, odrzucają swoje wnuków i wnuczki za to kim są. Też wielu nas są dziadkami i babciami, wszystkiego najlepszego.


Demi Lovato o swoim dziadku, wnuk o swoim dziadku, tatusiowe dowiadują że ich córka jest w ciąży i zostają dziadkami i dziadek wytatuował się dla wnuka geja. Babcia walczy o równość dla swojego wnuka geja. Babcia i wnuczka rozmawiają.




y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz