środa, 3 grudnia 2014

Ploty: Maria Czubaszek, Tom Daley, Sam Smiht, Days of Our Lives, Kate Pierson, Conchita - Queen of Austria, Andy Cohen ...


W najnowszym numerze tygodnia "Wprost" Magdalena Rigamonti rozmawia z Marią Czubaszek m.in. o świątecznych zwyczajach aktorki i jej udziale w reklamie Empiku, promującej bożonarodzeniowe obdarowywanie się prezentami. Kampania została skrytykowana przez środowiska prawicowe, wzywające do bojkotu sieci księgarni. - Co to przeszkadza, że Nergal reklamuje książki, a ja gry liczbowe? Co ma jedno do drugiego? Nie widzę związku - mówi Czubaszek.

Maria Czubaszek: A to, wie pani, nawet mi do głowy nie przyszło, bo ja w ogóle świąt nie obchodzę. U nas nawet stołu nie ma, więc nie ma przy czym usiąść. Piszę, siedząc po turecku. Kiedy ktoś jest głodny, to w lodówce są parówki i coś tam jeszcze. Mamy usiąść razem w Wigilię i co? Śpiewać kolędy? Niech pani nie żartuje, nigdy tego nie robiłam.

"Nie jestem rodzinna. Już jako dziecko nie znosiłam świąt. Chciałam się urodzić sierotką Marysią, nikogo nie mieć. Nie cierpię rodziny i jest mi bliższy obcy człowiek, o 40 lat młodszy Artur Andrus, niż moja rodzona siostra, której nie lubię, nie znosimy się i żadnych kontaktów nie utrzymujemy" - mówi.

Rok temu, brytyjski olimpijczyk skoczek Tom Daley ujawnił się publicznie w filmie, w którym przyznał, że  bi (później powiedział naprawdę jest gejem) i spotkał scenarzystę Dustina Lance Blacka, który związał się z nim.

Anderson Cooper miał operację w niedzielę wieczorem po zdiagnozowano zapalenie wyrostka robaczkowego
Sam Smiht gościł w programie Ellen zaśpiewał i rozmawiał o swoim wyjściu z szafy


Opera mydlana Days of Our Lives "Will i Sonny"


Klip muzyczny Kate Pierson - "Mister Sister"


Koncert na Times Squar, z okazji światowego dnia AIDS, wystąpili U2, Carrie Underwood, Kanye West, gość specjalny były prezydent Bill Clinton.


Conchita - Queen of Austria dokument o zwyciężczyni Eurowizji z Austrii


Andy Cohen gościł w programie CBS This Morning, rozmowa o swojej książce


Książę Harry z okazji dnia AIDS, ujawnia swój sekret że boi się publiczny wystąpienia


Najnowsza parodia Taylor Swift - Shake It Off


Masz owłosione stopy? W kuchni przebierasz sieza baletnicę? Podobają Ci się Bee Gees? 40 lat to dobry wiek żeby zdać sobie sprawę, że jesteś homoseksualistą. Zadzwoń, porozmawiamy. fragment z filmu Wariaci z Karaibów (2003)


Aniołki Victoria's Secret, wśród polki przed wielkim pokazem


Hobbit konferencja ostatnia część "Hobbit pięć armii"


Hitler dowiaduje się, że Robert Biedroń został prezydentem Słupska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz