niedziela, 9 listopada 2014

Wielka ikona Hollywood Sally Field skończyła 68 lat


Nie dawno Sally Field, skończyła 68 lat. Prawdziwa legenda Hollywood, kobieta ikona, która jest częścią naszego życia przez pięćdziesiąt lat, znana z miedzy innymi kultowego serialu Bracia i siostry, filmu pani Doubtfire, Lincoln, Stalowe magnolie, Mistrz kierownicy ucieka.

Sally która jest też wielka sojuszniczką LGBT, jej syn jest gejem. Podczas przemówienia na HRC mówiła. "Sam to mój najmłodszy syn. Jak dorastał, chciał być koniecznie taki, jak jego bracia - żywy, wysportowany i bardzo męski. Eliego chciał pokonać w tenisie, Petera w grach komputerowych. Ale Sam był inni niż oni. Obserwowałam, jak ze sobą walczy i chciałam mu pomóc, ale jego bracia powiedzieli mi 'daj mu spokój', musi sam przejść tę drogę. W końcu pozwolił sobie na bycie sobą - dawno po tym, jak pobił Eliego w tenisie a Petera w grach. Jak miał 20 lat, Sam był już w stanie powiedzieć mi bez cienia wstydu, że jest gejem. Czekałam na ten moment.

Wychowywanie syna geja było jedną z najpiękniejszych rzeczy, która zdarzyła mi się w życiu. Są ludzie - organizacje i politycy - którzy walczą o to, by ludzie tacy, jak mój syn, byli dalej dyskryminowani. (...) To zupełni bez sensu - ale nic się nie zmieni, jeśli nie będziemy głośno o tym mówić. (cytat replika)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz