środa, 5 listopada 2014

Kandydaci LGBT w wyborach samorządowy



Wyoutowanych kandydat(k)ach w najbliższych wyborach samorządowych.

"Nazywam się Kamil Ciszek-Skwierczyński. Kandyduję z KWW Andrzeja Rozenka do Rady Dzielnicy Ursynowa, Nr 1 na Kabatach.

Moja strona: www.dobryradny.eu Chciałbym dołączyć do zaszczytnego grona wyoutowanych kandydatów/ek"


Inni kandydaci LGBT w wyborach samorządowy:

Aleksandra Dejnarowicz
(Warszawa; Ochota, Śródmieście, KW Wyborców Andrzeja Rozenka, nr 12)

Krystian Legierski
(Warszawa; Ursynów, KW SLD Lewica Razem, nr 1)

Agnieszka Łuczak
(kandydatka na prezydentkę Tomaszowa Mazowieckiego)

Robert Biedroń
(kandydat na prezydenta Słupska)

Małgorzata Rawińska
(Warszawa; Bielany, Żoliborz, KW Partia Zieloni, nr 1)

Daniel Michalski
(Szczecin, okręg 1, KWW Małgorzata Jacyna-Witt, nr 14)


"Witam, również chciałbym dołączyć do grona wyoutowanych kandydatów. Nazywam się Arkadiusz Stachowicz, jestem kandydatem do Rady m.st. Warszawy, numer 2 na liście z Bemowa, Ursusa, Włoch (Partia Zieloni).

Jestem Przewodniczącym resortu Edukacji Narodowej w Gabinecie Cieni Młodych pod Rządem Premier Ewy Kopacz, działaczem społecznym na rzecz równości i prewencji przemocy. Do tej pory wspierałem działalność Inicjatywy Otwarty Jazdów, Fundacji Wolontariat Równości, Stowarzyszenia Bez!Miar, Biura Pełnomocniczki Rządu ds. Równego Traktowania w Kancelarii Premiera. Jestem też współautorem kampanii przeciw przemocy oraz rządowych materiałów informacyjnych na temat pomocy ofiarom przemocy.

Pełen program dostępny na stronie: www.arkadiusz-stachowicz.pl"


Nazywam się Łukasz Sankowski. Startuję z tej samej listy do Rady Miasta z której startuje Krystian Legierski (Warszawa; Ursynów, KW SLD Lewica Razem – przyp. Replika), on z 1 miejsca a ja z 4. Tutaj więcej o mnie.

Od 12 lat aktywnie działam i wspieram różne organizacje walcząc o równość dla każdego bez względu na orientację, pochodzenie, czy wyznanie. Nie kryję się z tym kogo kim jestem, jaki jestem czy z kim jestem. uważam że jest indywidualnym prawem człowieka jest prawo do bezpieczeństwa, akceptacji, zrozumienia oraz kochania.

10 lat temu "wyszedłem z szafy" i bardzo dobrze mi z tym faktem. Nie wstydzę się o tym mówić a już tym bardziej okazywać. Przedzież miłości potrzebuje każde z nas bez względu na to czy jest z prawicy czy z lewicy.

Prawdziwe ciacho ;)


Maciej Mazurkiewicz,Wrocław, Okręg 4 (Przedmieście Oławskie, Księże, Brochów, Bieńkowice, Jagodno, Wojszyce, Ołtaszyn, Krzyki – Partynice, Klecina, Oporów), KWW SLD Lewica Razem, Nr 8 na liście.
Jak byście mogli wspomnieć, to priorytetem dla mnie jest zieleń miejska, usprawnienie komunikacji miejskiej i zapobieganie agresji na tle rasowym i orientacji seksualnej.”


"Hej, Repliko! W lubuskiem tez dzielnie walczymy - wyoutowane w wyborach samorządowych:

Marta Bartosiak nr 1 na liście do Sejmiku Województwa Lubuskiego (okręg nr 4 - Zielona Góra)

Katarzyna Bienias kandydatka na Radną Miejską miasta Kożuchów."


"Witam, jestem Eryk Reczyński. Jestem wyoutowanym gejem i startuję w wyborach samorządowych na radnego miasta Kielce. Lista Nowoczesnej Lewicy Nowoczesnego Samorządu, miejsce szóste w okręgu numer 2"


"Cześć! Ja również startuję w wyborach samorządowych, jestem wyoutowany i będę zaszczycony, jeśli o mnie napiszecie. Nazywam się Piotr Moszczeński, jestem studentem i kandydatem do Rady Miasta Poznania z listy nr 16 - Koalicja Prawo do Miasta, okręg V (Rataje, Starołęka, Krzesiny), miejsce 8. Moimi głównymi celami jest zwiększenie udziału mieszkańców w zarządzaniu miastem i wyciszenie ruchu samochodowego w centrum.


"Cześć! Nazywam się Piotr Rychły, jestem wyoutowanym kandydatem do Rady Miejskiej w Czerwionce-Leszczynach (woj. Śląskie.) Startuję w okręgu nr 5 z Listy nr 6 SLD Lewica Razem. Ja i kolega Grzegorz Jeleniewicz jesteśmy jedynymi przedstawicielami lewicy w 40 tysięcznym, zdominowanym przez prawicę, mieście. Mam nadzieję, że uda nam się to zmienić. Chcę działać na rzecz osób niepełnosprawnych i wykluczonych. Więcej o mnie na www.facebook.com/PiotrRychly"


"Nazywam się Janusz Sztyber, jestem wyoutowanym gejem, kandyduję do Rady Warszawy z KWW Ruch Sprawiedliwości Społecznej Piotra Ikonowicza, Okręg 8, miejsce 1"

„Nazywam się Arkadiusz Pieńkowski, jestem wyoutowanym gejem od kilkunastu lat, kandyduję do Rady Miejskiej Trzcianki (koło Piły) z ramienia Komitetu Wyborczego Wyborców NOWATRZCIANKA. Okręg 9 - obejmujący Os. 25-lecia. (…) Jestem członkiem lokalnego stowarzyszenia Inicjatywa. Pozdrawiam wszystkich i wszystkim Wyoutowanym Gejom Kandydatom na Radnego czy Burmistrza lub Prezydenta życzę POWODZENIA.”

"Nazywam się Staszek Żukowski z Lublina Jestem doktorantem socjologii . Jestem wyoutowanym gejem i jestem niepełnosprawny. Kandyduję na radnego do Rady Gminy Siedliszcze. Komitet Wyborczy Wyborców Ireneusza Czmudy stertuję z pozycji 3 w okręgu 9."

źródło Replika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz