sobota, 22 listopada 2014

Dwa wyznania jestem gejem w muzyce country


"Dziś mogę powiedzieć światu, że jestem dumny i szczęśliwy gejem", mówi Ty Herndon, piosenkarz country wyznał dla Entertainment Tonight.

Kariera jego obejmuje 17 piosenek top na Billboard na przestrzeni prawie dwóch dekad. Herndon ujawnił dlaczego ukrywał się że jest gejem, ponieważ bał społeczeństwa że jego seksualność mogła być negatywna mieć wpływ na jego karierę. Mówi, że myślał, "nie może być gejem i być w muzyce country", ale teraz wie, "Nashville jest na to gotowe."

"Tradycyjnie w muzyce country, nie widzimy wsparcia dla społeczności LGBT, ale to zmienia się już," powiedział dla Entertainment Tonight. "Nashville zmienia się tak wiele. Mam na myśli moje dobro ... Kacey Musgraves wygrała piosenka Roku niesamowity.

52-letni Ty mówi też na temat jego relacji z jego dwoma byłymi żonami, że "absolutnie" wiedziały, że jestem gejem i że jego małżeństwa były wykorzystywane do ukrywania swojej prawdziwej seksualności. "Szkoda, że ​​musiałem to robić, ale czułem, że to, co musiałem zrobić, dla swojej kariery. Stojąc solidnych nogach dzisiaj, więc mogę powiedzieć, moją prawdę dzisiaj."

Herndon ujawnił również, że jest w relacji z mężczyzną wielu lat, "bardzo go kocham i on mnie kocha."



Fot: billygilman.net
Jeszcze inne wyjdzie z szafy przez młodego piosenkarza country. Billy Gilman, który w wieku 12 lat został najmłodszym piosenkarzem który był na liście przebojów Billboard Top 40 na listach country, za swoją piosenkę "One voice".

Zdobył też podwójną platynową płytę w Ameyce. Jego kolejne albumy są to Classic Christmas i Dare to Dream, obydwa albumy uznane zostały za złote. Następne albumy jego to z roku 2005 "Everything and More", oraz, rok później, "Billy Gilman".

Mówi że dzięki piosenkarzowi country Ty Herndon który ujawnił się jest gejem, ale nadal jest zaniepokojony, jak przemysł muzyczny zareaguje na jego wyznanie Gilmana.

Wiesz, że to trudne dla mnie, ten film nagrać nie dlatego, że wstydzę się bycia gejem, piosenkarzem czy gej piosenkarzem lub gejem. Mimo to, chcę powiedzieć, wszyscy artyści country, które dosłownie dorastałem - Keith Urban, Vince, Lee Ann Rhimes i wszystkich tych wspaniałych moich przyjaciół, ale również wspierają mnie. Nie dlatego, że wiedzieli, ale właśnie po tacy wspaniali ludźmi są.

Ty Herndon i Billy Gilman, też są chrześćijanami, jak wiadomo country jest bardzo religijni piosenkarze, dla nich jest ważna wiara w Boga. To nie pierwszy wielkie wyjdzie z szafy kilka lat temu ujawniła się Chely Wright która jej droga była bolesna miała myśli samobójstwie, dziś jest szczęśliwa żonata i ma dwójkę dzieci z żoną i jej wiara też jest ważna w Boga.

Nie dodać też że Vicky Beeching, brytyjsko amerykańska gwiazda chrześcijańskiej muzyki country, tym roku ujawniła która jej wiara bardzo jest ważna wiele razy występuje w telewizji i omawia życie chrześcijańskie.

Nie mówić pierwsze drogę do ujawnienia zrobili kobiety w muzyce country drogę do ujawnienia się, tylko czy chłopcom nie zaszkodzi po Chely na początku, country straciła dużo wiele jej odmówiła i sprzedaż płyt spadła.

Aktualizacja jeszcze jeden piosenkarz który od początku kariery muzycznej w muzyce country ujawnił się jest gejem Steve Grand.

Gilman ujawnia też, że on jest ze swoim partnerem przez pięć miesięcy.




Billy Gilman w wystąpił kiedyś w programie Rosie O'Donnell Show



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz