piątek, 24 października 2014

"Przegięcie jest OK. Męskość ma różne kolory"


Replika: Graham Norton, popularny brytyjski - i wyoutowany - gospodarz talk show ("Graham Norton Show w Polsce na BBC Entertainment) otrzymał w poniedziałek tytuł gejowskiej ikony od czytelników magazynu "Attitude".

W wywiadzie dla czasopisma Norton mówi m.in. o krytyce, jaka go spotyka za... bycie przegiętym:

"Najsmutniejsze jest to, że ta krytyka dochodzi do mnie najczęściej... od samych gejów. Niestety, jest w naszej społeczności dużo samonienawiści. Słyszę o sobie: i myślę: (...) Widziałem niedawno film, na którym kilkoro drobnych chłopaków z Brighton opowiadało, jak bardzo mnie nienawidzą za przegięcie, tymczasem oni sami... Serce mi się łamało, bo patrzyłem na nich, a jakbym widział samego siebie."

Wypowiedź Nortona dedykujemy wszystkim tym gejom, którzy lajkowali - już na szczęście zlikwidowany - profil "Mateusz Maga wypierdalaj". A szczególnie dedykujemy ją Rafalali w kontekście jej wypowiedzi na temat Mateusza.

Przegięcie jest OK. Męskość ma różne kolory. I kobiecość, i transpłciowość też.

Foto: Graham Norton na okładce najnowszego numeru "Attitude"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz