czwartek, 23 października 2014

Ploty: Jack Walton, Jillian Michaels, Annie Lennox, EJ Johnson, Days of Our Lives, Shonda Rhimes, My Gay Roommate, Padma Lakshmi ...

Miłość Nie Wyklucza: Dla tych co śledzą brytyjską edycję X-Factora. Ciekawy wywiad z jednym z kandydatów - 18letnim Jackiem Waltonem, który opowiada o coming oucie swojej mamy.

"To nie było wcale takie proste, kiedy się o tym dowiedziałem. Moja matka nadal była wtedy z ojcem i złamała mu serce. Było ciężko. Na dodatek miałem wtedy 11 lat i było to naprawdę trudne do wytłumaczenia rówieśnikom. Mówili, że to “takie gejowskie” i próbowali obrazić moja matkę. A ja odpowiadałem “Nie mów tak o mojej matce. Jakbyś się czul gdyby o twoją matkę chodziło?”."

"Ale nie można wyrzec się własnej matki. Jeśli jest szczęśliwa to reszta się nie liczy. Nie wstydziłem się nigdy matki, wręcz przeciwnie zawsze chciałem o tym rozmawiać z innymi”

Walton mieszka w tej chwili ze swoją matką i jej partnerką Jackie. Zdradza nam niemniej, że zdarzają się nadal krępujące sytuacje – np. kiedy zaprasza dziewczynę do domu, dowiaduje się ona o jego rodzinie i zrywa z nim znajomość bo jej to “przeszkadza”.

W Polsce rodzicielstwo kobiet nieheteronormatywnych jest rzeczywistością, a nie postulatem. Szacunkowo przyjmuje się, że ponad 50 tysięcy dzieci w Polsce jest wychowywanych przez rodziców tej samej płci, w tym w większości przez pary kobiece. Jednak sytuacja tych rodzin stanowi wciąż TABU społeczne i prawne w naszym kraju.

Opera mydlana Days of Our Lives "Will i Sonny"


Aktorka, modelka Padma Lakshmi kampanii HRC wyszła na rzecz równości małżeństw


Shonda Rhimes daję swoi produkcjach lekcje o seksie

Jillian Michaels jest trenerką fitnessu, nie dawno kontrowersję zrobiła że dla niej jest być trudnej osobą homoseksualną. Sara Gilbert mówi: "Jest tak wiele zastraszania wobec osób mających trudności z bycia osobą homoseksualną ... To wymaga dużo odwagi, aby przyznać, czasami trudno jest powiedzieć, że jesteś odmiennej orientacji seksualnej ..."



Annie Lennox gościła u Larry Kinga


 EJ Johnson wywiad dla ET

Web serial My Gay Roommate zeson 3, odcinek 7

Ultimate Backflop - The Slow Mo Guys filmik zwolnieniu tępię pokazuje

Tim Schou uczestnik Eurowizji duńskiego nago obrał się wodą, tak zwane akcja Ice Bucket Wyzwanie

Ploty według AP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz