wtorek, 14 października 2014

Ploty: Ian Thorpe, Kasia Adamik, The Secret Girls, Witkowski, Annie Lennox, Melissa i Joey, McCarthy, Neil Patrick Harris ...


Australijski pływak Ian Thorpe dziś kończy 32 lat i są to jego pierwsze urodziny od momentu kiedy przyznał się jest gejem.

Mam nadzieję, są to najszczęśliwsze urodziny dla człowieka, który zdobył pięć złoty medali olimpijski - trzy złote i dwa srebrne medale - i zalizał do najlepszy zawodników na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w roku 2000.

Kiedy wychodzi Thorpe powiedział: "Myślałem o tym bardzo długo. Nie jestem heteroseksualny. Do tej pory jednak nie czułem się na siłach, by przyznać to przed innymi, bałem się reakcji mediów. Jest mi trochę wstyd, że nie przyznałem się wcześniej. Zabrakło mi odwagi, chciałbym żeby inni ją mieli".

Dodał "Nie chcę, żeby młodzi ludzie przechodzili przez to samo co ja. Możesz dorastać, możesz czuć się dobrze z samym sobą i możesz być przy tym gejem".


Pierwszy duet trans płciowy osób zespół muzyczny, The Secret Girls będzie mieszanką Pussycat Dolls i Spice Girls. Sanders mówi w wywiadzie "świat widział modelki transpłciowych, aktorki transpłciowe, działaczy transpłciowych, ale żadnych artystów muzycznych transseksualny, Ameryka jest gotowa na The Secret Girls."


Michał Witkowski został blondynem!


Annie Lennox, wyjaśnia, co ma na myśli nazywając Beyonce 'Feminist Lite'


Obsada serialu Melissa i Joey w kampanii "kolor fioletowy" przeciw przemocy i znęcaniu oraz samobójstw nastolatków LGBT.


Obsada serialu McCarthy, przeciw przemocy i znęcaniu się

Kasia Adamik o „Watasze” HBO: czekałam na taki projekt od dawna


The Walking Dead reklama w Wiedniu

Aktor i scenarzysta Dan Bucatinsky gościł w programie The View mówił o serialu Skandal który jest scenarzystą i swojej książce.


 Neil Patrick Harris gościł w porannym programie Today, mówił o swoje książce i wskazówki jak ujawnić się

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz