środa, 24 września 2014

Oświadczenie Anny Grodzkiej o usunięcie jej z klubu Twojego Ruchu


Oświadczenie Anny Grodzkiej o usunięcie jej z klubu Twojego Ruchu:

 Anna Grodzka z niemieckim posłem zielony Volker Beck
Informuję, że nie jestem już członkinią klubu parlamentarnego Twój Ruch - Ruch Palikota.

Janusz Palikot znalazł kruczek prawny by wbrew mojej woli usunąć mnie z Klubu. Nie uwzględnił mojego wniosku, aby klub przegłosował czy usunąć mnie czy nie. Moje odejście to znak, że Twój Ruch pozbywa się powoli postępowego skrzydła. Kolejny zwrot? Trudno.

Teraz ostatecznie wiem co należy robić. W partii Zielonych znalazłam swój prawdziwy dom. Czuję się pierwszą i na razie jedyną Zieloną posłanką w Polskim parlamencie. Ale przyszłość przed nami.
Zieloni to największa pozaparlamentarna partia polityczna. Najsilniejsze demokratycznie zorganizowane struktury: najbardziej dopracowany szeroki postępowy, nowoczesny pro-społeczny program wśród polskiej lewicy. Partia podwoiła swoje szeregi w ciągu kilku ostatnich miesięcy a w ciągu następnych jeszcze podwoi, a nasze poparcie lawinowo rośnie. Szczególnie wśród ludzi młodych.

Mamy wszystkie atuty aby wejść do parlamentu w 2015 r. po to aby wreszcie obywatele mogli głosować zgodnie ze swoimi przekonaniami, a nie na partie drugiego wyboru albo pozostać w domu. Głosować nie na ludzi, którzy zawiedli, a od lat siedzą w ławach sejmowych, a na ludzi młodych, wykształconych nastawionych na budowanie społeczeństwa działającego fair. Na rozwiązywanie realnych ludzkich i gospodarczych problemów i sprawiedliwą politykę społeczną. Chcemy Polski wreszcie demokratycznej, szanującej zdanie obywateli, Polski, która nie jest tylko eksporterem taniej siły roboczej. Polski silnej własną przedsiębiorczością i nauką. Polski w której praca wynagradzana jest godziwie. To jest możliwe!

Zależy to tylko od nas Zielonych i od Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz