sobota, 9 sierpnia 2014

Ploty: transseksualne osoby wychodzą z szaf, dziś w telewizji, Conchita Wurst występ w Amsterdamie ...


Laverne Cox, transseksualna aktorka, poprawiła prezenterkę, która przeprowadzając wywiad w TV, powiedziała: „A więc, Laverne, urodziłaś się chłopcem…”

Laverne: „Wolałabym inaczej to ująć: przypisano mi płeć męską po urodzeniu na podstawie cech fizycznych. Rodzimy się tacy, jacy się rodzimy, po czym ktoś określa naszą płeć. Moją określono jako męską, ale ja czuję się dziewczyną odkąd pamiętam. Do trzeciej klasy podstawówki myślałam, że to oczywiste – aż moja nauczycielka wezwała do szkoły mamę i powiedziała jej, że potrzebna mi jest terapia, bo inaczej skończę w sukience (...). Wtedy zaczęły się te wszystkie „ćwiczenia”, które miały nauczyć mnie męskości – a nauczyły tylko wstydu z tego, kim jestem”

Chaz Bono, syn Cher i Sonny’ego Bono, który przeszedł transformację kilka lat temu:
„Człowiek ma płeć w miejscu, które znajduje się między… uszami, a nie między nogami”
Stephen Ira Beatty, syn aktorskiej pary: Warrena Beatty i Annette Bening:

„Jestem transgenderowym mężczyzną, przegiętą królową, homoseksualistą, ciotą i nerdem, a także pisarzem, artystą i... kolesiem który powinien iść do fryzjera.”

Lana Wachowski, połowa reżyserskiego rodzeństwa Wachowskich („Matrix”, „Atlas chmur”):
„Są rzeczy, które robimy dla samych siebie i są rzeczy, które robimy dla innych. Gdy byłam młoda, bardzo chciałam być pisarką i reżyserką, ale w świecie, który znałam, nie było ludzi z taką tożsamością płciową jak moja. Myślałam więc, że moje marzenia to mrzonka. Jeśli dziś dla młodych trans osób mogę być tą osobą, o której pomyślą: „OK, w tym biznesie jest już ktoś taki jak Lana, może więc i ja mogę spróbować”, to uważam, że warto poświęcić tę część mojego prywatnego życia i uczynić ją publiczną – dla tych właśnie ludzi”.

Cały artykuł Radka Korzyckiego „Koniec milczenia” o amerykańskich osobach trans, które głośno opowiadają swe historie, do przeczytania w bieżącej „Replice”.

Pogotowie ślubne Randy'ego: San Diego o 19:00 na TLC, prowadzi i doradca jest Randy Fenoli, który kiedyś wygrał Miss Gay America w roku 1990, występował na scenie jako Brandi Aleksandra. Dzięki wygranej w Miss Gay America zapisał do nowojorskiego Fashion Institute of Technology. Obecnie jest konsultantem w salonach sukni ślubny Kleinfeld, znany też z stacji TLC programu salon sukni ślubny o 20 w soboty.

Portrety: Karl Lagerfeld - szkice z życia o 21:00 na PLANETE+. Biografia Karla Lagerfelda, najbardziej tajemniczego, a jednocześnie ekscentrycznego przedstawiciela świata mody. Do tej pory nie powstała żadna oficjalna biografia projektanta. On sam zdradzał niewiele szczegółów ze swojego życia. Dokument przedstawia życie Lagerfelda przez pryzmat najważniejszych momentów i osób. Widzowie zobaczą jego dom rodzinny, poznają rodziców, odwiedzą szkołę i kraj, w którym się wychowywał, czyli Niemcy. Po wojnie projektant samotnie wyjechał do Paryża, by tam rozpocząć pracę, a także poznać wszystkie ówczesne trendy i okresy w dziedzinie mody. Jednak Lagerfeld nie tylko obserwował, ale tworzył je też sam.

Przodem do tyłu o 11:00 na Cinemax 2. The Bridge: Na granicy 2, odc. 5 o 22:55 na FOX HD. Bezczelnie perfekcyjny 5, odc. 11 o 16:15 na Domo+.

Skandal 3, odc. 7 o 21:00 na Fox Life. Świętoszki z Dallas, odc. 7 o 22:55 na Fox Life. Derren Brown: Enigma o 21:00 na BBC Entertainment. Bogate dzieciaki z Beverly Hills, odc. 6 o 23:00 na E! Entertainment.

Ciekawość o 22:00 na TLC. Wnikliwa analiza najnowszych wyników badań dotyczących życia seksualnego Amerykanów. Jest to najdokładniejszy raport sporządzony w USA od czasów "Raportu Kinseya".

Conchita Wurst występ w Amsterdamie po paradzie


Nowe kontrakty członków teoria wielkiego podrywu,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz