poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ploty: Sędzia Amerykańskiego Związku Koszykarskiego, Maciej Nowak, Steve Grand, Beyoncé, Nicki Minaj, Bear In Heaven ...


Sędzia Amerykańskiego Związku Koszykarskiego Violet Palmernie powiedziała tak, ożeniła się z swoją partnerką stylistką Tanya Stine, są razem 20 lat, wzięli ślub w Los Angles.

W 1997 r., Palmer była pierwszą kobietą Arbiter NBA. Od tego czasu pracowała w licznych grach i tegorocznej gry All-Star.

"Zawsze chciałam, by ludzie po prostu patrzyli na moją pracę, powiedziała dla AP.

Dodała "Żeby nie patrzyli na moje życie osobiste, nie patrząc na moje preferencje seksualne. To nie ma znaczenia. Chciałam tylko ludziom powiedzieć: "Wow, ona jest cholernie dobra sędzią." (Gay Star News)

Maciej Nowak, zdeklarowany mięsożerca, zdradza, czym drażni wegetarian, kto go wkurza i czy kobiety są gorszymi kucharzami niż mężczyźni.

- Jedzenie mięsa jest elementem mojej tożsamości i kultury. Nie pozwolę sobie tego odebrać. O weganach i wegetarianach myślę, że są rodzajem sekty. Jest w ich postawie sporo pychy, bo uważają, że w związku z tym, że nie jedzą zwierząt, są lepsi od innych, i to mnie naprawdę denerwuje.

- Daj spokój, przecież to nie było tak, że szedłem ulicą, zobaczyłem psa i wbiłem mu się w aortę, a następnie pożarłem. Byłem w barze, który miał w menu psinę, więc oczywiście od razu ją zamówiłem, bo nigdy wcześniej psiny nie jadłem. Kiedy napisałem o tym na Facebooku, wybuchła wielka awantura i jechano po mnie w różnych mediach jak po łysej kobyle, nazywając „tak zwanym krytykiem kulinarnym”. Tymczasem na świecie jest więcej państw, w których psinę się konsumuje, niż tych, w których to jest oburzające. Podobnie jest z owadami, które zajada połowa Azji. Mówi się zresztą, że w przyszłości wyżywienie ludzkości będzie zależało właśnie od owadów. Albo weźmy koninę - znów Polacy się strasznie oburzają, jak można jeść konie! A Włosi i Francuzi mają to w nosie i koniną się zajadają, bo jest zdrowa i niesłychanie smaczna.  Całość na Gazeta.pl

Prawdziwa Wioska Hobbitów w Nowej Zelandii.

Zagraniczne media informują, że zdjęcia do 8. sezonu serialu "Teoria wielkiego podrywu" powinny ruszyć w środę. Studio Warner Bros TV jest przekonane, że do tego czasu uda się podpisać z aktorami nowe kontrakty.

Stacja ABC przypomina o swojej czwartkowej ramówce, w której znajdą się 3 seriale tworzone przez Shondę Rhimes: "Chirurdzy", "Skandal" i "How to Get Away with Murder".

Na wydaniu DVD z 7. sezonem serialu "Teoria wielkiego podrywu" nie zabraknie materiału przedstawiającego wpadki aktorów. Momentami są one nawet bardziej zabawne, niż same odcinki.


Days of Our Lives odcinek Will i Sonny

Klip muzyczny Bear In Heaven - Time Between

Steve Grand piosenkarz country wywiad dla Xtra

Klip muzyczny Tanner Patrick - Say Something

Klip muzyczny Sam Smith - I'm Not The Only One

Beyoncé i Nicki Minaj- Flawless (Remix)

Ploty z Access Hollywood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz