wtorek, 19 sierpnia 2014

Ploty: Jim Parsons, Laverne Cox, Lady Gaga, Where The Bears Are, Cristiano Ronaldo, Ice Bucket Challenge, Rafalala, Uzo Aduba ...


Jim Parsons zaprzeczył pogłoskom, że jest zaręczony z swoim chłopakiem Todd Spiewak. Opublikował zdjęcie razem kiedy pierwszy raz spotkali się w 2003 roku, napisał: Ja i Todd w 2003 roku nadal bardzo szczęśliwy dzisiaj ...

Queen Latifah i przyjaciółka udali się na Sardynie na wypoczynek w weekend i zostały przyłapane na pocałunku. (źródło)

Laverne Cox rozmawia swojej nominacji do nagrody Emmy, pierwszy raz jest nominacja dla osoby transpłciowy. Dodatkowo dotyczące problemów osób transpłciowy w Ameryce.

Serial gejowski online Where The Bears Are - sezon 3: odcinek 3

Dokument Oprah: Where Are They Now?, o George Takei i mąż Brad Altman





Lady Gaga oblała się wodą z lodem, przyłączyła się do akcji Ice Bucket Challenge i nominowała do akcji Adele, Michael Rapino, Vincent Herbert i Arthur Fogel.


Cristiano Ronaldo przyłączył się do akcji Ice Bucket Challenge

CBS This Morning/ABC News o akcji Ice Bucket Challenge, miedzy innymi wzięli udział w akcji Oprah Winfrey, Bill Gates, Justin Bieber. Akcja jest zorganizowana z powodu zebrać pieniądze chorobę stwardnienie zanikowe boczne.  Słynna osoba która cierpi na tą chorobę jest astrofizyk, prof. Stephen Hawking.

Rafalala kontra  Marta Grycan, rzekomo Marta chciała otruć Rafalala. "Wczoraj po 18.00 przejeżdżałam autem i poprosiłam mojego chłopaka, żeby się zatrzymał i kupił mi ciastko. Michał kupił mi 'wiśniową fantazje'. Po 20.00 zjadłam wypiek Marty Grycan i wszystko było okej, nawet smaczny, lecz kilka godzin później kiedy leżałam w łóżku dopadły mnie straszne mdłości. Wstałam, kręciło mi się w głowie jakbym skończyła przejażdżkę na karuzeli. Zaczęłam się zastanawiać co w tym ciastku było? Zrobiłam gorzkiej herbaty, nie zdążyłam jej wypić kiedy musiałam biec do łazienki" - pisze na Facebooku Rafalala. (pomponik.pl)

Jerzy Urban kontra Rafalala

Uzo Aduba, wygrywa nagrodę Emmy dla najlepszej aktorki gościnie występ w serialu Orange New Black. Aduba gra w serialu lesbijkę.

Ploty według AP

Ploty Na Tapecie - Superstacji TV:

Ploty według Access Hollywood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz