niedziela, 13 lipca 2014

Syn Magic Johnsona: "Ojciec zaakceptował mój homoseksualizm"


Magic Johnson w wielu wywiadach otwarcie przyznawał, że w przeszłości był homofobem. Dopiero, gdy jego własny syn okazał się gejem zrozumiał, że  nie można dyskryminować ludzi z powodu ich orientacji seksualnej. Sportowiec nigdy nie ukrywał kim jest E.J. Johnson, zaś niedawno zaangażował się w działalność na rzecz pomocy grupom dyskryminowanym.

W najnowszym numerze magazynu Out, syn Magic Johnsona opowiedział o dorastaniu w rodzinie gwiazd i dyskryminacji z jaką się spotkał w szkole średniej.

Ojciec zaakceptował mój homoseksualizm. Nie bałem się mu powiedzieć prawdy. Jeden dzień milczał, ale potem przyszedł do mnie i powiedział, że bardziej kocha mnie niż nienawidzi gejów. Z czasem zupełnie zmienił zdanie – powiedział E.J. Johnson. Syn słynnego koszykarza spełnił niedawno swoje marzenie i został jednym ze stylistów Beyonce. (pudelek.pl)

Cały wywiad z nim na Out Magazine.

Też on występuje w programie kanału E! bogate dzieciaki z Beverly Hills, obecnie też w polskiej wersji E! powtórki pierwszego sezonu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz