poniedziałek, 7 lipca 2014

Ricky Martin wyznaje że chce więcej dzieci


Ricky Martin dla People Magazine: wyznaje chce kolejne dziecko i chcą być przygotowani na wiele więcej.

Wyznaje chcę dziewczynkę. Zostaje się ojcem wzmacnia wszystko. Właśnie zacząłem i chcę więcej dzieci mieć! Valentino i Matteo mają miłość do naśladowania mnie. Są muzycznie uzdolnieni, dwóch mali artyści! Nie wiem, co się wydarzy w przyszłości, ale co zdecydują się realizować, będę ich wspierać!.

Po rozdaniu z długoletnim chłopakiem Carlosem Gonzalezem Abella w styczniu, teraz szuka kogoś, kto "ma taką samą wizję na życie." "Jestem bardzo marzycielem, więc chcę kogoś, kto jest trochę bardziej realistyczny niż mnie ... że ktoś może uzupełnienie mojego twórczego szaleństwa mówi.

Klip wideo powstawania najnowszego teledysku Rickiego Martina „Vidy”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz