środa, 16 lipca 2014

Ploty: Robbie Rogers, Jane Lynch, Days of Our Lives, Jenny Lewis



Powstanie serial komediowy inspirowany życiem piłkarza Robbiego Rogersa. Amerykanin wsławił się tym, że był pierwszym amerykańskim, wciąż aktywnym zawodowym sportowcem, który ogłosił przed całym światem, że jest gejem. Początkowo, w wieku 25 lat, zamierzał zrezygnować z piłkarskiej kariery, ale zmienił zdanie i już jako ujawniony gej znalazł się w drużynie LA Galaxy. Produkcją serialu zajmą się też geje Craig Zadan i Neil Meron znani z produkcji hitów jak Bonnie i Clyde, Chicago czy Hairspray. Rogers będzie jako producent. Serial otrzymał zielone światło od studia Universal Television.

Robbie chce iść w ślady swojego partnera Grega Berlanti, który jest słynny producent/scenarzysta stacji ABC od Disneya, taki hitów jak Arrow czy Bracia i Siostry.

Jane Lynch aktorka znana z roli trenerki w Glee, skończyła 54 lat. "Odkrycie, że jestem homoseksualna było dla mnie jakby odkryciem choroby. Gdy miałam 14 lat, wytłumaczono mi, że gej to facet, który kocha innych facetów. Wtedy uderzyło mnie: ach, czyli ja jestem żeńską wersją geja! Prowadziłam dziennik, pamiętam, że napisałam w nim: "jestem lesbijką. Nikt nigdy nie może się o tym dowiedzieć." Potem wyrwałam tę kartkę z dziennika i szłam cztery przecznice, by wyrzucić ją do odległego kosza. Myśl, że rówieśnicy mogliby się ode mnie odwrócić i wyśmiać mnie, gdyby się dowiedzieli, była dla mnie gorsza niż śmierć.

Czułam, że jestem inna niż dziewczynki w mojej klasie. Identyfikowałam się bardziej z rzeczami, które kręciły chłopców. Bardziej podobały mi się męskie ubrania. Do 10 roku życia bez problemu grałam z chłopakami w baseball i uwielbiałam to. Potem oni zaczęli mieć problem, że gra z nimi dziewczyna - musiałam walczyć, by przyjęli mnie do drużyny. Sterczałam przy nich tak długo, aż mnie angażowali. Ale wiedziałam, że w tym wszystkim nie chodzi tylko o baseball.

Ten mój upór w baseballu opłacił się, bo w końcu grałam - robiłam to, co chciałam. Musicie znaleźć w sobie siłę, która pozwoli wam przetrwać,a przy okazji uczyni z Was wspaniałe osoby - będziecie z tego czerpać przez resztę życia." - mówi Jane Lynch w filmiku z nowej serii "It Got Better", w którym znane osoby LGBT opowiadają, jak poradziły sobie z dorastaniem w dyskryminującym otoczeniu.

53-letnia Lynch znana jest przede wszystkim z roli niepowtarzalnej trenerki Sue Sylvester w serialu "Glee". (Replika)


Days of Our Lives odcinek Will i Sonny

Klip muzyczny Jenny Lewis - Just One Of The Guys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz