piątek, 4 kwietnia 2014

Tom Daley jednak gejem, a nie biseksualny


Tom Daley, skoczek do wody, brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich w Londynie dla stacji ITV przyznał, że jednak jest gejem, a nie biseksualny.

Parę miesięcy temu w opublikowanym na YouTube klipie sportowiec ujawnił, że obecnie spotyka się z mężczyzną, ale - podkreślił, że ciągle "kręcą go dziewczyny". Okazało się, że jednak chyba nie do końca... "Jestem teraz gejem. Ujawniłem się na YouTube tak jak chciałem, powiedziałem to co chciałem i nikogo nie wkręciłem. Powiedziałem rodzinie, powiedziałem światu, byłem przerażony. Nie wiedziałem jaka będzie reakcja" - mówił Daley w rozmowie z ITV.

W internecie nie brakuje komentarzy, że to "smutny dzień dla ludzi biseksualnych" - kolejny celebryta, który najpierw ujawnił się jako bi - po jakimś czasie zmienia zdanie.

Daley spotyka się ze zdobywcą Oscara za scenariusz do "Obywatela Milka", Dustinem Lance Blackiem. "To była miłość od pierwszego wejrzenia" – mówił Daley - Queer.pl

To nie pierwsza osoba tak mówi że najpierw mówi jest bi, a później jest gejem podobnie mieli Elton John i Mika, ale i też jest na odwrót osoby które są bi, mówią że są homoseksualni jak np Cyndi Nixon, gdzie kilka lat temu wywołała skandal wyznała że ona wybrała homoseksualizm. Margaret Cho która mówi się na siebie lesbijka, a jest bi.

Orientacja wielu jest skomplikowana, oraz strach przed nienawiścią, najpierw mówią że są bi, ale kiedy że to nic złego stało to naprawdę przyznają się kim są naprawdę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz