czwartek, 3 kwietnia 2014

Ploty: Gok Wan w wieku 6 lat wiedział jest gejem, Jake Shears i Ed Droste odpoczywają przed basenem, Chris Evans i jego brat Scott u Jimmy Fallon ...

Scissor Sister Jake Shears i Grizzly Bear Ed Droste odpoczywają w weekend przed basenem opublikowane na Instagram aktorki Zoe Lister Jones.

Znany brytyjski stylista i prezenter telewizyjny Gok Wan opowiedział o swojej otyłości w dzieciństwie i późniejszych zmaganiach z anoreksją.

"Gdy dostałem się do szkoły aktorskiej, byłem tam otoczony przez pięknych i szczupłych ludzi. Nie chciałem być grubym, prześladowanym, brzydkim dzieciakiem, bez osiągnięć, którym byłem w rodzinnych stronach. Przeszedłem więc na dietę. Bardzo poważną. Nie wiedziałem nic o wartościach odżywczych, jak jeść w sposób zbilansowany, czy jak prawidłowo zrzucać wagę. Zacząłem brać środki przeczyszczające".

W końcu pojawiły się fantazje o samobójstwie. "Przeszedłem z dużej nadwagi do potwornej chudości. Nie rozpoznawałem własnego odbicia w lustrze. W końcu pomyślałem, że byłbym zadowolony ze swojego odbicia, i z jedzenia normalnego posiłku, gdybym wiedział, że zaraz umrę".

Gok przyznał również, że swój homoseksualizm uświadomił sobie dość wcześnie, bo w wieku 6 lat.

"Miałem nauczyciela, którym byłem zafascynowany. Wsuwał swoje kciuki w szlufki w spodniach. Obserwowałem go i myślałem: To jest najfajniejsza i niesamowita poza, jaką w życiu widziałem. Miałem 6 lat i wtedy się zorientowałem, że coś jest inaczej" - pomponik.pl


Chris Evans i jego brat Scott wystąpili razem w The Tonight Show Jimmy Fallon

Pocałunki gwiazd geje i lesbijki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz