poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ploty: George Takei, Michał Kwiatkowski, David Burtka, Gok Wan, Michał Piróg, Cliff Richard ...


Getty Images
George Takei, skończył 77 lat, najbardziej znany z sternika okrętowego i kapitana Hikaru Sulu w Star Trek.

W czasie II wojny światowej jako Amerykanin japońskiego pochodzenia był przetrzymywany w obozie dla internowanych. Działał we władzach miasta Los Angeles. W 1972 r. chciał być też burmistrzem Los Angeles, zajął 2 miejsce, był lepszy niż jego konkurenci wszystkich kandydatów było 17.

W październiku 2005 na łamach magazynu LGBT z Los Angeles Frontiers Takei ujawnił jest gejem, dodatkowo powiedział od 18 lat jest w związku Bradem Altmanem. 15 sierpnia 2008 roku wzięli ślub. Dziś Takei też jest działaczem LGBT, często wypowiada i uczestniczy spotkania o prawa LGBT.

Nie długo też powstaje dokument "To Be Takei". "Kiedy reżyser Jennifer Kroot przyszła do nas z pomysłem o powstanie dokumentu o nim, Brad i ja myślałem, że to wspaniała okazja, jakie jest małżeństwa tej samej płci". George powiedział Globe and Mail w zeszłym tygodniu.

"Jesteśmy razem już od ponad ćwierć wieku. Mamy prawdziwy związek. Jest to okazja, aby pokazać normalność naszego kochającego małżeństwa."

"To była bardzo trudna decyzja dla Brada. Jest głęboko nieśmiały w kamera telewizyjny. A w niektórych scenach może wyglądać jak przysłowiowy jeleń złapany w aparacie. Ale błogosławie jego serce, za to zgodził się to zrobić, mimo że było to piekielnie niewygodna propozycja dla niego."

fot east news
Zaskakujące wyznanie mamy Michała Piróga: "Żal mi, że jest inny, że nie będę miała wnuka czy wnuczki, ale tak zadecydował los. Najważniejsze, żeby on był szczęśliwy, wtedy będę i ja" - powiedziała przed kamera "Dzień Dobry TVN".

Znany polskim widzom przede wszystkim z brytyjskiego programu "Jak dobrze wyglądać nago", stylista Gok Wan przybędzie do Polski. Ruszył właśnie casting do polskiej edycji jego programu o nazwie "Stylowe rewolucje Goka".

Książę Wiliam, księżna Kate i mały książę George na spotkaniu z Bilbym, czyli australijskim symbolem wielkanocnym. Wizyta w Zoo Taronga w Sydney to kolejny punkt wycieczki książęcej rodziny w Australii. Bilby to wielkouch króliczy, którego Australijczycy próbują - na równi z zajączkiem i kurczaczkiem - mianować symbolem wielkanocnym. Bilby jest objęty ochroną. Kilka dni temu Książę Wiliam powiedział, że jest przekonany, o tym, że pierwsze słowo księcia George'a będzie związane z Australią. Jak podkreślił, słowo koala może być za trudne, więc stawia na wyraz Bilby - TVN24.

"Nie wiem, czy Polska zaakceptowałaby to, jaki jestem!". Starszy brat Dawida Kwiatkowskiego, Michał, od lat próbował zrobić karierę piosenkarza. Wystąpił w Szansie na sukces i wygrał jeden z jej odcinków. Na studia postanowił wyprowadzić się do Francji. Rok po przeprowadzce wziął udział w castingu do tamtejszej Fabryki Gwiazd. Zajął drugie miejsce. Od tamtej pory wydał trzy albumy. 1,5 roku temu wyznał publicznie, że jest gejem. Zobaczcie, jak porównuje życie tutaj i zagranicą.


Posiadłość Tomiyasu Lane, Las Vegas prezentuje David Burtka

Sir Cliff Richard dotyczące pogłosek że jest gejem. Zapytany, czy plotki o jego orientacji seksualnej boli jego, on odpowiedział: "Nie. Wtedy gdy byłem młody. Bolało moi rodzinie dużo bardziej. Ale kogo to obchodzi?

"To naprawdę nie ma znaczenia dla mnie. Mam przyjaciół gejów. Większość ludzi ma przyjaciół gejów. Gdybym był gejem to żadnej różnicy nie było? Czy nie przyjdziesz na moje koncerty, bo jestem gejem? Mam nadzieję, że nie."

Pogłoski o życiu prywatnym Cliffa nie prześladuje go przez dziesiątki lat. Mówiono o związku z Johnem McElynn, byłym księdzem katolickim. (Daily Mail)


Sposób na bandytę zamień go w geja

Sir Ian McKellen o Patricku Stewart:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz