poniedziałek, 14 kwietnia 2014

"Czasem, jak przyjeżdżam do Polski, mam wrażenie, że trafiłem do szpitala psychiatrycznego"


- Czasem, jak przyjeżdżam do Polski, mam wrażenie, że trafiłem do szpitala psychiatrycznego. Tu nikt się nie uśmiecha, raczej się odburkuje, nigdy nikt do nikogo nie zagaduje - mówi "Gazecie Wyborczej" słynny psycholog prof. Philip Zimbardo. - Polacy są cudowni, ale nie dla obcych - dodaje.

Zimbardo twierdzi, że problemem Polaków jest to, że bohaterami są tylko "wojownicy płci męskiej". - Zabójcy, czyli ludzie, którzy wygrali wojnę, bo kogoś zabili. A co z kobietami i dziećmi? - pyta przypominając historię Ireny Sendlerowej. - W Polsce od zawsze bohaterowie wykluwali się w walce z Niemcami, Rosjanami. Zawsze na zewnątrz czaił się jakiś wróg. Dziś o niego trudno, więc trzeba go sobie znaleźć - mówi.

- Większość ludzi naprawdę szczerze chciałaby powiedzieć innym coś miłego, ale boi się, że to dziwne, bo przecież związana jest normą społeczną. Polacy są cudowni, ale nie dla obcych - podkreśla. (onet.pl)

Najgorsze zgadzam się z tym, ostatnio co dzieje w naszym kraju to jest jeden wielki szpital psychiatryczny, w polsce w szpitala ich zamknięto normalny, a wypuścili nie normalny.

Słowa Oko, Pawłowicz, egzotyzmy, Rydzyk, Kaczyński, Adamek ... kto powie najgłupszą rzecz to jest sławny na całość, media biją się o pseudo gwiazdy które jadem nienawiści ścierają z swoi ust.

Nieraz zastanawiam czy następnym tydzień może być lepiej, ale jest gorzej jad nienawiści, przeraża mnie co będzie dalej to nie może tak być dalej.

Dodatkowo polacy coraz bardziej są zawistni, niszczą inny, wiele słucham że za komuny byli polacy bardziej wspierali się, pomagali, teraz do ciebie zabiją że tylko za to że wyglądasz inaczej. Do samo z kościołem zrobiło jad nienawiści przeraża, zamiast kościół Chrystusa i miłość, a mamy nienawiść.

Ostatnio i nie tylko ja myślę nie można żyć szczęśliwy, wiele znajomy wyjechało i mówi już nie wrócą, to też widać emigracja wzrosła kiedyś emigracja przez wojny, dziś mamy kraj ale nie możemy żyć normalnie. Po skrajni polacy przejęli ją i mówią że polska jest tylko ma być katolicka, pisowska, Rydzykowa, w święta państwowe do święta zamieniają jadu nienawiści do inny polaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz