poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Szef Klubu Platformy Obywatelskiej "Jestem katolikiem, ale nie mam nic przeciwko małżeństwom homoseksualnym czy in vitro"



Jestem katolikiem, ale nie mam nic przeciwko małżeństwom homoseksualnym czy in vitro. A Kościół, przeciwstawiając się leczeniu in vitro, staje się współodpowiedzialny za część rozwodów w Polsce – mówi Elizie Olczyk szef Klubu Platformy Obywatelskiej.

Konserwatyści mówią, że nie można się zgodzić na żadną formę związków homoseksualnych, bo potem takie pary będą chciały małżeństw, ulg podatkowych - i adopcji dzieci.

Nie grozi nam tego rodzaju proces, choć osobiście, mimo że jestem katolikiem, nie mam nic przeciwko małżeństwom homoseksualnym. Nie zgodziłbym się tylko na adopcję dzieci. Oczywiście dziś nie ma zgody społecznej na małżeństwa par homoseksualnych. Maksimum tego, co możemy zrobić, to uchwalenie ustawy o związkach partnerskich. I nie powinniśmy nikogo straszyć tym, co się może zdarzyć. W przyszłości może być równie dobrze trzecia wojna światowa, gdyż wskazuje na to doświadczenie dwu poprzednich. (Rzeczpospolita)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz