sobota, 9 marca 2013

News: "Szykany kiedyś się skończą" - opowieść mamy lesbijki. Nigeria zakazuje gry w piłkę lesbijkom. Wojna o równość małżeństw w Niemcze ...


Najpierw jest wyparcie. Bo to przecież niemożliwe. Może się myli? Może jej przejdzie? Tak, to na pewno taka chwilowa moda. Moja droga do akceptacji homoseksualizmu córki była długa i trudna - opowiada Elżbieta Bajan. Teraz razem z córką wystąpiła na plakatach Kampanii Przeciw Homofobii
Przed głosowaniem ustawy o związkach partnerskich napisałam list do posłów.

Przypomniałam im, że w XXI wieku nie ma miejsca na dzielenie i nierówne traktowanie obywateli. A szczęścia nie można chować i tłumić, bo staje się cierpieniem. Przypomniałam też, że każdy może znaleźć się w takiej sytuacji jak ja. I każdy walczyłby w niej o to, żeby jego dziecko było szczęśliwe. Odpisało mi zaledwie kilkunastu posłów. Najczęściej, że przyjmują do wiadomości i rozważą.

Mój list przeczytał z mównicy poseł Robert Biedroń. Dowiedziałam się o tym z SMS-a od Mirki. Poczułam wdzięczność do pana Biedronia za to wyróżnienie. SLD przygotowuje kolejny projekt. Zanim zostanie poddany pod głosowanie, zamierzam napisać do posłów po raz kolejny - całość na gazeta.pl.

Nigeryjska Kobieca Federacja Piłkarska zakazała lesbijkom zawodowego grania w piłkę. FIFA domaga się wyjaśnień - podaje tvn24.pl za BBC.

Każda zawodniczka, u której odkryjemy związek z homoseksualizmem, zostanie zdyskwalifikowana. Homoseksualizm jest oficjalnie zakazany w nigeryjskim futbolu - zadeklarowała szefowa nigeryjskiej federacji Dilichukwu Onyedinma. W Nigerii osoby znajdujące się w homoseksualnym związku mogą zostać skazane nawet na 14 lat więzienia - Wprost.

Większość Niemców zgadza się, aby osoby żyjące w związkach homoseksualnych miały takie same prawa jak te w związkach heteroseksualnych - wynika z najnowszego sondażu. Niemiecki rząd zapowiedział jednak, że na razie nie będzie zajmował się tą sprawą.

W badaniu przeprowadzonym na zlecenia telewizji ARD przez ośrodek Infratest dimap, 66 proc. pytanych opowiedziało się za równymi prawami dla par homo- i heteroseksualnych. 30 proc. ankietowanych było przeciw.

Co ciekawe, równych praw dla homoseksualistów chce większość wyborców rządzącej krajem chadeckiej partii CDU (55 proc.), a nawet wyborcy konserwatywnej bawarskiej CSU (52 proc.). Chadecy zdają sobie z tego sprawę - Money.pl

Geje i Lesbijki to normalni ludzie tacy jak ty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz