środa, 13 marca 2013

Kolorado związki partnerskie, Minnesota równość małżeństw. Anderson Cooper o swoim coming out. Microsoft reklama z akcentem lesbijskim. Tomek Szypuła i Robert Winnicki


Minnesota komisja senacka przegłosowała ustawę równości małżeństw. Senat Komitetu Sądownictwa zatwierdziła 5 do 3 głosowali wszyscy Demokraci na tak, a wszyscy republikanie na nie. (LGBT Nation)

Kolorado Izba Reprezentantów oficjalnie przyjęli ustawę związki partnerskie przy wsparciu wszystkich demokratów i dwóch republikanów. 39 do 26, gubernator John Hickenlooper który obiecał ją podpisze ustawę. (Gay Star News)

Replika: Anderson Cooper, dziennikarz CNN, który po latach spekulacji, wyoutował się w zeszłym roku, powiedział wczoraj: "Zdałem sobie sprawę, że ukrywając w życiu publicznym moją homoseksualność, wysyłam do ludzi sygnał, że coś jest nie tak, że może się wstydzę. Tymczasem ja czuję się z moim gejostwem fantastycznie! Dziś ubolewam nad tym, że milcząc przez lata wysyłałem ten zły sygnał. Jestem szczęśliwy, że jestem gejem." W tym tygodniu Cooper otrzyma nagrodę specjalną od GLAAD, organizacji LGBT monitorującej media, za wkład w promowanie równości w ciągu ostatniego roku. Nagrodę wręczy mu Madonna.

Microsoft reklama Outlook.com z akcentem lesbijskim

Tomek Szypuła i z młodzieży wszechpolskiej Robert Winnicki, stali się w Polsat News, jak zawsze Winicki brak argumentów ma pieprzy jak po procha.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz