niedziela, 6 stycznia 2013

News: Informator grupy Wiara i Tęcza. Człowiekiem Roku The Advocate Tammy Baldwin. Coming outy w rodzinie Jody'ego Huckaby'ego. Radomir Szumełda kontra inni ...


Informator grupy Wiara i Tęcza przedstawia zbiór informacji o grupie w postaci krótkiej broszury. Jest ona zbiorem informacji kim jest WIT, jakie są cele, jak wyglądają spotkania w poszczególnych miastach Polski oraz jak współpracuje z Kościołami. Broszura jest TUTAJ.

Człowiekiem Roku według The Advocate została pierwsza senator homoseksualna Tammy Baldwin.

Pierwsze otwarcie gejowskich amerykańskie rozmowy o jej senator zabytkowego kampanii, będącej wzorem oraz LGBT programu legislacyjnego w 2013 roku. Wywiad na The Advocate.

Co roku na Gwiazdkę moi rodzice dowiadywali się, że kolejny z ich synów jest gejem. Z Jodym Huckabym rozmawia Katarzyna Surmiak-Domańska z Gazety Wyborczej.

Wczoraj mój polski tłumacz, który towarzyszył mi na spotkaniach, poprosił mnie na bok i wręczył małe zawiniątko. W środku był różaniec. Powiedział, że bardzo poruszyło go, kiedy opowiadałem, że gdy moja mama dowiedziała się, iż jestem gejem, oświadczyła, że będzie codziennie odmawiać różaniec w intencji mojego wyleczenia. Dzisiaj również odmawia za mnie różaniec, ale w intencji szczęścia mojego i mojego partnera. ''Ten różaniec jest dla niej'' - powiedział mój tłumacz.

W moim domu różaniec odmawiało się co wieczór na klęczkach. Rodzice i nas ośmioro razem. W naszym salonie było więcej figur Matki Boskiej, krucyfiksów i świeczek niż w kościele. Do dziś ulubionym powiedzeniem mojej mamy jest: ''Zawierzmy Panu''. Twierdzi, że jej prawdziwym powołaniem było zostać zakonnicą.

Dopóki nie poszedłem na studia, nie znałem ani jednej osoby, która nie byłaby katolikiem.

Większość Luizjany jest protestancka, należy do tak zwanego Pasa Biblijnego. Ale ten region, gdzie leży moje rodzinne miasteczko Eunice, jest bardzo katolicki, bardzo konserwatywny i, niestety, bardzo rasistowski.

Tata był zagorzałym rasistą. Od dziecka mnie uczono, że czarni ludzie są gorsi. Nie miałem możliwości tego zweryfikować, ponieważ nie znałem osobiście nikogo czarnego. Nie utrzymywaliśmy kontaktów z czarnymi sąsiadami. Oni mieszkali po jednej stronie drogi, my, biali, po drugiej. (....)

Całość na Gazeta Wyborcza

Fot: twitter.com
TVP o "coming out" przedsiębiorcy i polityka Platformy - Radomira Szumełda, który o swoim homoseksualiźmie powiedział kilka tygodni temu, zamiast pochwał coraz częściej słyszy oskarżenia. Że się promuje, że na swojej orientacji robi karierę. W Polsce? Kariera? Na byciu gejem? O granicach absurdu... Video.

Ostatnio Radomira Szumełda, środowisko gejowskie atakuje go i obraża, czy zazdrość coś tam. Zamiast dać szanse atakują, jednej strony coś wiem o tym zaliczam do nie lubiany osób w środowisku. Nawet głupie komentarze dostaje nienawiści piszą donie po co on afiszuje się że jest gejem, chore komentarze nie hetero patrzą na siebie codziennie afiszują się stop heteroseksualnej agendy.

Taki jak Radomir Szumełda na zachodzie są jak minister spraw zagraniczny Niemiec Guido Westerwelle też nienawidzony przez niemieckie środowisko gejowskie.

Ekstremista chrześcijański Robert Vanden Bosch był jednym z trzech głosów sprzeciwu obok taki jak Ralpha Rivera czy biskup katolicki Thomas Paprocki, Bosch zeznawał przed komisją senatu w Illinois. Dlaczego sprzeciwia się prawom LGBT po tak Bóg mówi i ceduje biblie że trzeba ukamienować gejów (Good as You)

Według duński naukowców osoby z HIV które nie palą papierosy to żyją dłużej, nawet osoby rzucą palenie do mają okazje dłużej żyć. Cóż nie tylko osoby HIV, ale też sami osoby bez hiv osoby nie palą i rzucą do żyją dłużej. Czas rzucić palenie i dbać o siebie.

Dokument "One: A Story of Love and Equality" na temat poprawki w Północnej Karolinie, która zakazała związki partnerskie i małżeństwa homoseksualne.

zwiastun:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz