poniedziałek, 21 stycznia 2013

Moja ukrywana przeszłość; Coming Out Garetha Thomasa



"Rugby było dla mnie świetnym sposobem ukrywania homoseksualności, a jednocześnie agresja, która była we mnie, miała legalne ujście. Gdyby nie to, już dawno siedziałbym w wiezieniu. Nienawidziłem siebie za to, że jestem gejem. Modliłem się, by rugby zrobiła ze mnie heteryka. Wszyscy postrzegają rugby jako grę twardzieli. A jeśli jesteś postrzegany jako twardziel, to nie będziesz podejrzewany o gejostwo" - powiedział były walijski gracz rugby Gareth Thomas. Thomas zrobił coming out w 2009 r. Wczoraj kanał Channel 5 wyemitował film dokumentalny "My Secret Past: Gareth Thomas Coming Out" ("Moja ukrywana przeszłość; Coming Out Garetha Thomasa"), z którego pochodzi powyższa wypowiedź. - Replika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz