wtorek, 11 grudnia 2012

Obchody LGBT praw człowieka w ONZ - Ricky Martin na wtorkowej konferencji ONZ


Foto: Ricky Martin oraz Ban Ki-Moon, sekretarz generalny ONZ, z żoną
Aktualizacja Ricky Martin na wtorkowej konferencji ONZ dotyczącej homofobii: "Coming out był tak fantastyczny, że żałuję, że nie mogę go zrobić jeszcze raz! Spotkało mnie tyle miłości. Mam nadzieję, że dodałem otuchy wszystkim tym, którzy biją się z własnymi myślami. Sam przez lata żyłem w strachu i samonienawiści. Dorastałem słysząc wciąż, że miejsce gejów jest w piekle. Jestem zaszczycony, że mogę o tym mówić na forum ONZ, walcząc o równość dla wszystkich" (Replika)

***

Obchody LGBT praw człowieka obejmują z sekretarzem generalnym ONZ Ban Ki-moon, Ricky Martin, z RPA Yvonne Chaka Chaka  i obrońców praw człowieka na forum ONZ w Nowym Jorku.

Dyskusja panelowa, walka z homofobią, jest organizowana przez "International Gay and Lesbian Human Rights Commission", "Human Rights Watch", państwa członkowskie ONZ, w uznaniu Dnia Praw Człowieka. Jest to jedyne wydarzenie ONZ dotyczące konkretnie LGBT praw człowieka, zgodnie z organizatorów informacji.

Wydarzenie będzie transmitowane na żywo o 15:15 czas nowojorski obejrzeć poniżej.

Aktualizacja przemówienie Ricky Martina: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz