wtorek, 18 grudnia 2012

Aktualizacja



ja żyje jak można do życie nazwać moje życie samotność, mam poważne problemy w życiu, a wczoraj był dzień który mogło doprowadzić do końca, ale nie planuje samobójstwa. Taki nie jestem głupi żeby zabić się. Na prawdę nie planuje samobójstwa.

Odejdę do znaczy inne sprawy jak pisanie bloga pisze bardzo źle nie czytelnie przez to już czas skończyć pisać. Wiele osób ma problemu odczytaniem moi postów, skarżyło się na to że nie podtrawię pisać. Ja nie wiem jak pisać inaczej, kto mnie nauczy wiem nie nauczę to przez moją chorobą dysortografia. Jak ostatni post, ile razy muszę kilka razy poprawiać  błędy, jak mam tak nie odróżniam liter.

Jednej chce pisać, drugiej nie podoba mi się moje pismo. Też odchodzę tak zwanie zawieszam nie będę nic robić już dla wiary i teczy tej chwili ich ba całkowicie odejdę.

Chciałbym spotkać się z kimś, poznać kogoś, jak to robi się, moje sposoby na przyjaźń czy z kimś umówić nie wychodzi się.

Kto mnie przytuli, pokaże świat mi, chce rozwinąć się, iść dalej, nie stać w miejscu.

Aktualizacja

Marzyłem o blogu z informacjami LGBT, brakuje u nas, na zachodzie jest pełno stron LGBT News.Wzorowałem się na Towleroad, Gay Star News, i też na Joe My God on nie jest anty chrześcijaninem jak ktoś napisał jest ateistą i też ma wierzący znajomy jak ojca Tony byłego księdza katolickiego który odszedł od kościoła i teraz pomaga lesbijkom i gejom też daje śluby.

Atakuje kościół nie prawda nie wszyscy są źli, u nas trochę jest dziwnie grupy LGBT katolickie z Ameryki to oni co robią, to polski gejom włos jeży. Wiele osób są nawet wyrzucani z kościoła jak Diginity Watykan nienawidzi ich.

Pisze o homofobi trzeba o tym, nie można unikać po inaczej brak mówienia o tym nic u nas nie zmieni. Polscy geje są za bardzo wygodni. Ale to nasza polska "duma" nie odróżniamy się od inny polaków.

Powinniśmy mieć więcej mieć otwartości i mówić. Próbowałem znaleźć osoby które mi trochę pomogli by tekstami. Nie które mam problem zrozumieniem tekstu i to widać. Nie ukrywam że nie jestem doskonały ale próbuje jakoś zrobić wiele wysiłki idzie mi.

Tylko co mam robić innego, niż pisać po 17 u mnie ulice są puste gdzie mam wyjść, nie mam tu znajomy, próbuje wyjechać do Warszawy, nie wiem zawsze ciągnie mnie tam może przez korzenie rodzinę to są warszawskie.

Chciałbym mieć przyjaciół cóż miałem kiedyś ale kiedy w związku są to mnie przyznają, jestem samotny. Pamiętam o jednym przyjacielu który mówił będzie ze mną zawsze, a tak mnie potraktował że boli mnie to.

Przez to mam problem zaufać komuś, mówią mi są inni nie skrzywdzą mnie, ale robią to samo.

Nie którzy mówią powinienem znaleźć kobietę niż faceta, nie wiem mam mieszane uczucia do tego. Dziwnie czuje z tym, białe małżeństwo zawszeć. Znam hetero którzy przez całe życie sypiają osobno, a co mam być jak szef exodus Alan Chabers jest gejem ale żonaty z kobietą. Szkoda nie jestem bi lepiej było dla mnie. Dziś stworzyć związek do bardzo trudno i nie tylko u gejów, ale też hetero otoczenie rozwody, rozdania i to po wiele latach związku i dzieci.

Nie wiem co się dzieje złego w związkach wielu starszy pokoleń są ze sobą 50 więcej lat i to też wielu gejów jak np Jerzy Waldolf z swoim partnerem do końca życia był, wiele osób szuka doskonały partnerów nie ma taki i nie będzie. Nie można zmieniać nikogo żeby był taki jak ty, zaakceptować różnorodność inność.

Marzymy o związkach z mediów zawsze są zakochani, uśmiechnięci ... to tylko film w życiu nie jest tak.

Powinno kursy i edukować o związkach, rozmawiać ze sobą, wiele osób nic nie mówi, nie chce uwierzyć że może być lepiej. To wolą rozdać się, nie patrzą na nic mają dzieci później walczą o nie, obrzydliwie. Matka nie pozwala widywać ojcu dzieci.

Nikt nie chce poznać siebie i inny, tylko plotkujemy ta osoba taka ta taka, nie patrzymy czy nie patrzy co ma w środku.

ps gdy blog rzadko pisać będę, na Twitterze najczęściej "podaje dalej" z inny kont wiadomości po angielsku i kilka polski.

8 komentarzy:

  1. Patrz przed siebie, i do przodu a wszystko na pewno się ułoży!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff całe szczęście,że nic ci nie jest.

    Powodzenia w życiu zawodowym,rodzinnym i osobistym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda wiele błędów robiłeś, sam miałem zrozumieniem tekstu twego. Znajdź inne zajęcie, pisanie bloga został dla profesjonalny osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomóż mi pisać teksty

      Usuń
    2. "loga został dla profesjonalny osób"? nonsens
      Blogi są stworzone dla każdej jednej osoby

      Usuń
  4. Darku jesteś dziwnym gejem, a może nie jesteś gejem. Spróbuj z kobietą ułożyć życie, a może będziesz szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda przestałeś pisać brakuje mi twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog to jedyny o tematyce LGBT który śledziłem bardzo żałuję, że zawieszasz jego działalność :/ Mam nadzieję, że w nowym roku wrócisz jednak do pisania bo skąd ja będę czerpał informacje? :) Życzę Tobie aby w 2013 spełniły się wszystkie Twoje marzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń