niedziela, 29 stycznia 2012

Tortury w klinice "leczenia homoseksualizmu"


 CNN: Wtargnęli do mojego domu i obezwładnili mnie. Wrzucili mnie do samochodu i zabrali do tak zwanego centrum terapeutycznego. Kiedy tam dotarłam byłam już skuta kajdankami i pobita - mówi Paola Concha, która przez 18 miesięcy przebywała w klice "leczenia homoseksualizmu" w Ekwadorze, gdzie była torturowana, poniżana i wykorzystywana na wszystkie sposoby.

- Byłam trzymana w kajdankach przez trzy miesiące. Często nie dawano mi nic od jedzenia przez trzy lub cztery dni. W łazience przykuli mnie do toalety, z której korzystało 60 pacjentów centrum - wyznaje Paola.

Video z napisami po polsku na onet.pl.

Naprawdę wziąłbym tych ludzi którzy takie rzeczy robią "leczą homoseksualizm", też zrobiłbym to samo w kajdany, do piwnicy na trzy miesiące aż pojmą swoje zachowanie, nie poczują to co ich ofiary. Wiem może nie miłosierne ale naprawdę mam dość ekstremistów religijny. Są bezkarni mogą robić co chcą już czas zrobić z nimi porządek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz