środa, 2 listopada 2011

Słowo Boże na dziś, świętość małżeństwa

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Niech się nie trwoży serce wasze. Wierzycie w Boga? I we Mnie wierzcie. W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. Idę przecież przygotować wam miejsce. A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przybędę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie Ja jestem. Znacie drogę, dokąd Ja idę”.  Odezwał się do Niego Tomasz: „Panie, nie wiemy, dokąd idziesz. Jak więc możemy znać drogę?”  Odpowiedział mu Jezus: „Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie”.
J 14,1-6

Wczoraj pisałem o rozwodzie Kim Kardashian, duża część lesbijek i gejów tak hetero walczą o świętość małżeństwa, niszczą je same małżeństwo, po 72 dni rozwód, są nawet które małżeństwa dziś dochodzi do rozwodów bardzo często. Jak pisałem innym razem grupy religijne znaleźli ofiarę lesbijki i gejów że to nasza wina że ich małżeństwa rozpadają ale problem jest, są tak sfrustrowani porażką swoi rodzin że łatwo znaleźli ofiarę w nas. 

Duża część tak zwane obrońców rodziny są po rozwodach jak np Maggie Gallagher krzyczy o świętości małżeństwa ale sama nie ma męża nawet ślubu żyje bez ślubu i ma dziecko mówi że potrzebuje dziecko ojca i matkę, a jej syn gdzie jest ojciec? a tacy jak biskupi nie są wcale związku żyją z swoimi kochankami na kocią łapę, i tacy mówią o moralności i świętości małżeństwa. Ludzie ślepi czy tacy głupcy nie odróżniają prawdy od kłamstwa, świętość małżeństw już dawno hetero zabiło, zdrady, romanse, rozwody na nawet nie mają prawo osądzić inny, nie osądzą siebie i popatrzą na swoje grzechy niż na inny. 

Chcą radować hetero swoje związki do nie zakazie rozwodów, a dlaczego zabraniają małżeństwa homoseksualne, zakaz rozwodów pomoże bardziej niż zakaz naszych związków. Czy zabronią związków homoseksualny coś zmieni nie będą dalej hetero rozwodząc się. Nie znajdą problem w siebie, a nie znajdują problem w inny osobach. 

Druga sprawa oni nie mają planu jak radować swoje związki, widzą jak para lesbijek i gejów są szczęśliwi są tak sfrustrowani obrońcy rodziny że ich związki nie są takie, do postanowili zniszczymy ich i też nie będą szczęśliwi tak jak my (hetero). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz